در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

روایت مشاور فرمانده سپاه از نقشه‎های جدید " آمدنیوز "/ دلیل تخریب آیت‎الله لاریجانی چیست؟

مشاور فرهنگی و رسانه‎ای فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا، اسرائیل و انگلیس حامی اصلی فعالیت جریانات ضدانقلاب در مقطع فعلی هستند.

روایت مشاور فرمانده سپاه از نقشه‎های جدید " آمدنیوز "/ دلیل تخریب آیت‎الله لاریجانی چیست؟

حمیدرضا مقدم‎فر مشاور فرهنگی و رسانه‎ای فرمانده کل سپاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نقشه‎های جدید رسانه‎های ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: آنچه این روزها از سوی جریانات ضدانقلاب و رسانه‎های وابسته به آنها علیه مسئولان ارشد کشورمان مطرح شده بدون شک برنامه و چیدمان جدیدی است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در راس آن آمریکا، اسرائیل و انگلیس آن را طراحی و برنامه‎ریزی کردند.

وی تاکید کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران که در عرصه‎های مهم مسئولیتی کشورمان حضور دارند افرادی دارای وجهه و شخصیت سالم هستند که اطلاق هرگونه فعالیت غیرقانونی به آنها جای تعجب دارد از این رو جریان ضدانقلاب درصدد است با چسباندن عناوین نادرست به این افراد وجهه آنها را در بین افکار عمومی جامعه تخریب کند.

مشاور فرهنگی و رسانه‎ای فرمانده کل سپاه درباره تخریب رئیس قوه‎قضائیه از سوی عناصر ضدانقلاب و رسانه‎هایی چون " آمد نیوز" گفت: آیت‎الله لاریجانی در طی سالیان حضور در دستگاه قضایی کشورمان در عرصه برخورد با مجرمان و به خصوص فتنه‎گران و مفسدان اقتصادی که معمولا مورد حمایت غربی‎ها هستند رویکرد مثمرثمری داشته از این رو طبیعی است که جریانات ضدانقلاب که امروز منافع خود را در ایران در خطر می‎بیند با ایجاد شبهات و اتهامات بی‎پایه در جهت تخریب این شخصیت و چهره برجسته کشورمان وارد عمل شوند که این اقدام بدون شک به تعبیر خود رئیس قوه‎قضائیه بی‎اثر بوده و نباید به آن پاسخ داد.

مقدم‎فر تاکید کرد: در شرایط امروز جامعه که متاسفانه موج تخریب مسئولان نظام آغاز شده و در آینده نیز شاهد ادامه آن خواهیم بود انتظار می‎رود که دوستانمان در مجموعه دولت و سایرنهادها نسبت به فعالیت برخی از اصحاب فتنه و جریانات حامی غربی‎ها در بدنه اجرایی کشور دقت‎نظر بیشتری را به کار ببندد تا راههای مقابله با نفوذ عناصر خارجی دردستگاه‎های کشور بسته شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره پس از پیروزی انقلاب با فتنه و دسیسه‏‌های دشمنان مقابله کرده و از این به بعد نیز خواهد کرد.

مشاور فرهنگی و رسانه‎ای فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس‎جمهور محترم و دوستانمان در بدنه دولت در شرایط فعلی که ضدانقلاب برنامه‏‌های جدیدی را علیه انقلاب، نظام و مسئولین کشور آغاز کرده هوشیاری لازم را در جهت فعالیت برخی از عناصر فتنه 88 در کشور داشته باشند و در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند چرا که بدون شک ادامه این وضعیت به ضرر نظام و دولت خواهد بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نگین
    0

    چشم پوشی بر روی خطاها انسانها را جری تر می کند اگر بر روی ناراستیها و خطاها اغماض شود جامعه رو به زوال خواهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها