مرگ مشکوک دختر دانشجو در شهر کرد+جزئیات

مرگ مشکوک دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حالی رخ داده که جسد این دانشجو جهت بررسی‌های تکمیلی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

مرگ مشکوک دختر دانشجو در شهر کرد+جزئیات

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایلنا، شب گذشته دو تن از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شهرکرد در حین استحمام دچار حادثه شدند که در این حادثه یکی از دانشجویان بدلیل وخامت اوضاع جسمانی جان خود را از داد. دانشجوی دیگر با کمک دانشجویان خوابگاه علوم پزشکی و کمک های اولیه از مرگ حتمی نجات یافت.

شاهدان عینی این حادثه معتقدند نشت شدید بوی گاز به داخل حمام علت بروز این حادثه بوده است که از چندی پیش نشتی گاز در طبقات 2 و 3 این خوابگاه احساس می‌شده و حتی این موضوع به مدیریت امور خوابگاهی منتقل شده بود.

بر اساس این گزارش جسد این دانشجوی دختر جهت مشخص‌شدن علت دقیق مرگ و تحقیقات تکمیلی صبح امروز به پزشکی قانونی منتقل شده است.

در پی وقوع این حادثه صبح امروز تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اعتراض به وضعیت نابسامان خوابگاه علوم پزشکی مقابل ساختمان فرهنگی این دانشگاه تجمع کردند.

فاضل محمدی مقدم مدیرکل فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هنوز علت دقیق مرگ این دانشجو مشخص نیست و به همین دلیل نمی‌توان در این باره اظهار نظر دقیقی داشت و بنده از همه دانشجویان علوم پزشکی شهر کرد می‌خواهم تا زمان مشخص شدن علت دقیق مرگ خویشتنداری کنند.

محمدی مقدم افزود: جسد دانشجوی دختر دانشگاه علوم‌پزشکی به نام زهره قاسمی دانشجوی ترم 9 رشته پزشکی برای کالبد شکافی و بررسی‌های تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شده و علت دقیق مرگ بزودی اعلام خواهد شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها