حامد محضر نیا:

حامد هاکان از غصه دق کرد/حامد از چندین نفر که پشتش را خالی کردند، گلایه‌مند بود

حامد محضرنیا یکی از دوستان نزدیک حامد هاکان از منش و رفتار این هنرمند فقید می گوید.

حامد هاکان از غصه دق کرد/حامد از چندین نفر که پشتش را خالی کردند، گلایه‌مند بود

حامد هاکان خواننده و آهنگساز دیشب دار فانى را وداع گفت. این خبر از آنجایى شکل رسمى به خود پیدا کرد که فرزاد فرزین؛ یکى از دوستان و همکاران او در صفحه‌اش با انتشار تسلیت آن را اعلام کرد. برخی از منابع خبری علت مرگ حامد هاکان خواننده را ایست قلبی گفتند.

در همین راستا خبر فوری به گفتگو با حامد محضرنیا خواننده موسیقی پاپ کشور پرداخته است.

حامد محضرنیا در این رابطه گفت: خبر درگذشت حامد هاکان شوک بزرگی بود. من وهم‌نسل‌هایم با صدای حامد خاطره داشتیم چراکه یادم است اوایل دهه هشتاد سبک جدیدی را ارائه کرده بود که در اکثر ماشین‌ها شنیده می‌شد و ترانه‌هایی که وارد بازار می‌کرد مورد استقبال قرار می‌گرفت.
وی در ادامه اظهار داشت: برای عده‌ای متأسفم که طوری پیام می‌دهند، انگار پسرخاله‌ی حامد بودند؛ به دروغ در صفحات مجازی پست می‌گذارند که قرار بوده آهنگ با حامد بخوانند.
محضرنیا افزود: خودم با افتخار تنها به این دلیل برای حامد هاکان پست گذاشتم؛ چون صدایش را دوست داشتم. با وجود گذشت 15 سال، هنوز اکثر کارهای حامد را حفظ هستم.
وی ادامه داد: متأسفم هنرمندانی که برای مردم خاطره‌ساز بودند، بعد از 10 سال سکوت، با این وضع و مظلومانه فوت کنند.
این خواننده درخصوص علت مرگ حامد هاکان خاطرنشان کرد: من به شخصه که نمی‌دانم و نمی‌توانم قضاوت هم کنم اما فکر می‌کنم از غصه دق کرد چراکه از چند نفر از دوستان شنیده بودم که گلایه‌مند است از چندین نفر که پشتش را خالی کردند.
وی در پایان به بیان ابیاتی پرداخت و عنوان کرد: در حیرتم از مرام این مردم پست تا که بودیم نبودیم کسی، کشت ما را غم بی همنفسی تا که رفتیم همه یار شدند، خفته ایم و همه بیدار شدند، قدر آئینه بدانیم چو هست.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • نیما
    0

    اصلا این کی بود؟؟؟

    نظرات شما -
    • محمد رضا نادری
      0

      تو که نمیدونی حامد هاکان کی هست ،برو تحقیق کن ببین کیه insta :HamedHakan_ ok

  • خداوند بیمارزدش. متاثر شدم با مرحوم فقید خاطراتی زیاد داریم در شهر ری اقای محضری شما پایدار باشید.. کوچک شما فرشید خلیلی
    0

    خدا رحمتش کند

  • بهار زمانیان
    0

    خیلی خوبه که آقای محضرنیا درباره آقای هاکان این طوری حرف زدند دمشون گرم .

  • ایرانی
    0

    خدا بیامرزه.واقعا چقدر خواننده داریم اونقد سیستمای ضبط و اصلاح صدا پیشرفت کرده هر کی یه ته صدایی داره میشه خواننده بگن زنده بخونید تا ده کیلومتری کلاغا در میرن از صداشون.مملکت به خواننده نیاز نداره همینا که هستند کسی فرصت نداره اهنگاشونو گوش بده حسشم نیست با شکم گشنه اهنگودمیخوام جیکار اونام که سیرن با چیزای بهتر از اهنگ وقتشونو پر میکنن.

  • فرار از زندان
    0

    خوب خدا رحمتش کنه ولی ما نمیشناختیمش

  • محمد رضا خوش بازان
    0

    تو البوم خودکشی ممنوع محسن چاوشی سال 83 هم خوان بود و با محسن یگانه هم خونده بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها