امکان اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام در فیسبوک دائمی شد

اواسط شهریور ماه بود که از امکان اشتراک گذاری مستقیم استوری های اینستاگرام در اپلیکیشن فیسبوک مطلع شدیم.

امکان اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام در فیسبوک دائمی شد

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیجیاتو، غول شبکه های اجتماعی امکان انجام این کار را از ماه گذشته و به طور آزمایشی در کشور پرتغال آغاز کرده، اما به گزارش تک کرانچ به نظر می رسد که این قابلیت از امروز در دسترس کاربران آمریکایی هم قرار گرفته است.

در واقع می توان گفت که امکان اشتراک گذاری مستقیم استوری های اینستاگرام در فیسبوک حالا از مرحله آزمایشی خارج شده و همه کاربران تا چند روز دیگر می توانند به آن دسترسی داشته باشند. البته شایان ذکر است که کسب و کارها قادر به استفاده از این ویژگی نخواهند بود، چرا که دسترسی به استوری های فیسبوک هنوز برایشان آزاد نشده است.


به گفته یکی از مقامات فیسبوک، کاربران در حال حاضر فقط می توانند استوری های اینستاگرام را با حساب کاربری فیسبوک خود به اشتراک بگذارند و عکس این کار هنوز ممکن نیست، اما این احتمال هست که در آینده انجام این کار نیز برای کاربران ممکن شود.

استوری های فیسبوک از زمان ارائه تا امروز هرگز محبوبیت استوری های اینستاگرام را در میان کاربران نداشته اند. اما حالا و با تعاملی که میان آن ها و استوری های اینستاگرام برقرار شده، به نظر می رسد که کاربران فیسبوک حالا استقبال بیشتری از این خصوصیت به عمل بیاورند.

گفتنی است که به غیر از اینستاگرام و فیسبوک، قابلیت استوری در اپلیکیشن های فیسبوک مسنجر و واتس اپ (به نام های Messenger Day و WhatsApp Status) هم وجود دارد که همگی از قابلیتی مشابه در اپ پرطرفدار اسنپ چت کپی برداری شده اند. با این وجود استقبال کاربران پلتفرم فیسبوک از استوری ها فوق العاده بوده، به طوری که در حال حاضر بیش از 250 میلیون کاربر اینستاگرام در ماه استوری های خود را با دیگران به اشتراک می گذارند و همین آمار برای استتوس های واتس اپ و مسنجر دی به 70 میلیون نفر می رسد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها