یک نوازنده ویولن در گفت و گو با خبرفوری اعلام کرد:

به بهنام بانی گفتم: «با گروه شش یا هفت نفره روی استیج نرو» / اجرای playback را توهین به مردم می‌دانم

پیام طونی، نوازنده ویلون گفت: همکاری‌هایم را معطوف به خواننده‌های داخل کشور کرده‌ام . وی همچنین گفت: قوانینی مبنی بر عدم همکاری با خواننده‌های برون مرزی وجود نداشت.

به بهنام بانی گفتم: «با گروه شش یا هفت نفره روی استیج نرو» / اجرای playback را توهین به مردم می‌دانم

پیام طونی موزیسین و نوازنده ویولن ابتدا درخصوص کارهای جدیدش گفت: خداروشکر کارها و اجراهای زیادی طبق روال، امسال هم انجام داده‌ام. ازطرفی برای نخستین بار کارگاه‌های آموزشی در کشور راه‌اندازی کردیم. همچنین در آینده‌ی نزدیک آلبوم‌های علیرضا افتخاری، رضا صادقی، حامد محضرنیا و محمد علیزاده از مجموعه کارهایم انتشار خواهند یافت.


وی گفت: متأسفانه یا خوشبختانه در حال حاضر مردم آگاهی خوبی نسبت به موسیقی پیدا کرده‌اند. گاهی اوقات در گروه‌ها مشکلاتی از لحاظ اجرایی و playback مشاهده می‌کنیم. سه سال است که از گروه‌های موسیقی جدا شدم و علتش این بوده است که احساس کردم band های اجرایی در موسیقی کشورم، اجرای زنده به صورت کامل نیست.

طونی ادامه داد: وقتی به جای اجرای زنده، موزیک توسط لپتاپ اجرا می‌شود، من چنین کاری را توهین به مردم می‌دانم. درحقیقت گروه‌های موسیقی از آرایش اصلی خودشان که اجرای زنده است، جدا شده‌اند. گروه‌های موسیقی موجود در کشور باید اصلاح شوند. بایستی نوازنده حرفه‌ای تربیت کنیم. هفته‌ی گذشته با بهنام بانی صحبت می‌کردم و به این دوست عزیزم گفتم: «با گروه شش یا هفت نفره روی استیج نرو؛ حداقل از بیست نفر استفاده کن.» . امیدوارم در آینده کیفیت اجراهای زنده بالاتر برود.


این نوازنده ویولن پیرامون جدایی‌اش از گروه محسن یگانه افزود: در گروه‌های موسیقی همواره یک‌سری اختلافات به وجود می‌آید. آن دوره گروه بسیار خوبی بود چراکه افراد نامدار و دارای جایگاه‌ موسیقی فعالیت داشتند؛ اما در این چهار پنج سال اثرات نبود آن گروه را شاهد هستیم و هیچ گروهی نتوانسته برای محسن، خروجی مدنظر را داشته باشد.

طونی در پایان به همکاری با خواننده‌های خارج از مرزهای کشور اشاره نمود و خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته قوانینی مبنی بر عدم همکاری با خواننده‌های برون مرزی وجود نداشت. لذا برای بنده در طی دو سه سال مشکلاتی به وجود امد اما طبق تعهدی که داده شد، با توجه به اینکه در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنم، همکاری‌هایم را معطوف به خواننده‌های داخل کشور کرده‌ام.

33

حجم ویدیو: 22.26M | مدت زمان ویدیو: 00:08:15 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها