در گفت و گو با خبرفوري مطرح شد

آخرين خبرها از حضور لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري ١٤٠٠/حقيقت پور: لاريجاني به معناي واقعي يك رجل سياسي است

مشاور رئيس مجلس گفت: علي لاريجاني قابليت هاي فراواني دارد و از نظر قانوني وي رجل سياسي محسوب مي شود.

آخرين خبرها از حضور لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري ١٤٠٠/حقيقت پور: لاريجاني به معناي واقعي يك رجل سياسي است

منصور حقيقت پور مشاور رئيس مجلس در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره انتشار خبر حضور علي لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري بعد از ديدار وي با رئيس دولت اصلاحات در حاشيه يك مراسم ختم در رسانه هاي خبري اظهاركرد: در ابتدا بايد به اين موضوع اشاره كنم كه لاريجاني مطلقا ديدار از پيش تعيين شده و مشخصي با رئيس دولت اصلاحات نداشته است.

وي تاكيد كرد: لاريجاني تنها در حاشيه يك مراسم ختم در كنار خاتمي قرار گرفت از اين رو تعبير برخي از رسانه ها درباره اين موضوع نادرست است.

مشاور رئيس مجلس درباره حضور لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري ١٤٠٠ نيز گفت: در نظام جمهوري اسلامي ايران و طبق قانون اساسي همه كساني كه رجل سياسي محسوب مي شوند حق حضور در انتخابات را دارند كه لاريجاني نيز با توجه به سبقه سياسي مصداق رجل سياسي است و قابليت حضور در انتخابات رياست جمهوري را دارد.

حقيقت پور با بيان اينكه از حضور لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري ١٤٠٠ اطلاع ندارم اظهاركرد: آقاي لاريجاني تا به امروز درباره اين موضوع اعلام نظر نكرده است از اين رو بنده هم از حضور وي در انتخابات ١٤٠٠ اطلاع ندارم.

وي خاطرنشان كرد: لاريجاني قابليت و شايستگي هاي لازم را براي حضور در انتخابات رياست جمهوري به عنوان يك رجل سياسي تمام عيار دارد اما بدون شك خود لاريجاني تنها كسي است كه مي تواند صحت و سقم اين موضوع را تاييد و يا تكذيب كند.

مشاور رئيس مجلس تاكيد كرد: بنده از تصميم لاريجاني براي حضور در انتخابات رياست جمهوري ١٤٠٠ اطلاع ندارم از اين رو بايد منتظر اعلام شخص لاريجاني در اين باره باشيم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نگین
    0

    در این مملکت قحط الرجاله مانند یک اختاپوس توی این مملکت در حال چرخش هستند همگیشان دست در دست هم دهیم به مهر تا میهن خویش کنیم خراب چاپلوسی تملق اختلاس دزدی ریشه در این مملکت داره نون به یکدیگر قرض می دهند و مردم سر کار هر موقع بخواهند باهر ترفندی پیاده نظام را وارد بازی می کنند مردم خسته اند از گرانی افسردگی دروغ ریا و چپاول و به یغما رفتن این مملکت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها