آمارهای متناقض همچنان ادامه دارد/ واژگونی اتوبوس در جاده گرمسار جان 8 مسافر را گرفت + عکس

سرپرست سازمان اورژانس کشور: بر اثر واژگونی اتوبوس در محور گرمسار به سمنان 3 مسافر جان خود را از دست داده‌اند.

آمارهای متناقض همچنان ادامه دارد/ واژگونی اتوبوس در جاده گرمسار جان 8 مسافر را گرفت + عکس

یک دستگاه اتوبوس که در مسیر تهران- مشهد در حال حرکت بود، حدود ساعت 10 صبح امروز در محور گرمسار- آرادان واژگون شد.

عوامل امداد و نجات هلال احمر و پلیس راه در صحنه حضور دارند و بر اساس آمارهای اولیه که سازمان اورژانس کشور ارائه داده است، سه نفر در این سانحه جان باخته‌اند؛ اما شمار کشته‌شدگان تا هشت نفر نیز اعلام شده است.

آمارهای متناقض درباره جان‌باختگان این حادثه همچنان ادامه دارد و مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان شمار قربانیان این حادثه را 6 نفر اعلام می‌کند.

واژگونی این اتوبوس در محدوده حاجی‌آباد- آرادان رخ داده است و کارشناسان پلیس راه هنوز درباره علت وقوع این حادثه اظهار نظر دقیقی نکرده‌اند.


حسن خسروجردی، رئیس پلیس راه استان سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه جاده گرمسار- آرادان بر اثر بارندگی لغزنده بوده است، گفت: این حادثه به احتمال زیاد به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت لغزندگی جاده رخ داده؛ اما علت این حادثه در دست بررسی دقیق‌تر است.

وی تصریح کرد: پلیس راه پیش از این بر لزوم دقت بیشتر رانندگان برای تردد در جاده‌های استان سمنان به علت لغزندگی جاده بر اثر بارندگی هشدار داده بود.

به گزارش فارس؛ بر اساس اعلام مسؤولان شبکه بهداشت و درمان گرمسار، حال برخی از مصدومان این حادثه وخیم است و احتمال افزایش تعداد کشته‌شدگان وجود دارد. مصدومان حادثه در حال انتقال به بیمارستان معتمدی گرمسار هستند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها