دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبرداد و گفت: این کلاهبردار با جعل سند از سه شهروند کرمانشاهی بیش از ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان به دنبال دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری از یکی از کلانتری‌های سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی پرونده، یک خودروی پژو 206 را از شخصی به هویت معلوم خریداری و بهای معامله را پرداخت کرده است اما شخص فروشنده به بهانه تعویض پلاک، خودرو را از دسترس وی خارج و به فرد دیگری به فروش رسانده است.

امان‌اللهی عنوان کرد: پس اخذ مدارک مورد ادعای شاکی با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی، خودروی مورد بحث توقیف شد و پس از شناسایی محل اختفای متهم، عوامل پلیس آگاهی طی یک عملیات منسجم با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، همچنین در ادامه رسیدگی و تحقیقات مجدد به دو فقره فروش زمین مسکونی در یکی از شهرکهای کرمانشاه از طریق کلاهبرداری و جعل اسناد اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه سه مال باخته علیه متهم شکایت کرده‌اند، گفت: ارزش ریالی کلاهبرداری صورت گرفته بالغ بر 6 میلیارد و 340 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم پس از معرفی به مراجع قضائی، با صدور قرار 20 میلیارد ریالی روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها