واکاوی یک توطئه/ پشت پرده حمله ضدانقلاب به برادران لاریجانی/ پورمختار: مسئولان روشنگری کنند

عضو کمیسیون حقوقی دلایل حمله ضدانقلاب به برادران لاریجانی را تشریح کرد.

واکاوی یک توطئه/ پشت پرده حمله ضدانقلاب به برادران لاریجانی/ پورمختار: مسئولان روشنگری کنند

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره پشت پرده اتهامات وارده به خانواده لاریجانی به ویژه روسای مقننه و قضائیه از سوی رسانه‎های ضد انقلاب اظهار کرد: ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مشاهده کردیم که جریانات و چهره‎های ضدانقلاب با طرح موضوعات بی‎اساس به منظور انحراف افکار عمومی مسائلی را مطرح می‎کنند که هیچ‎گونه اساسی ندارد روندی که این روزها نیز با اتهام‎زنی به خانواده لاریجانی که چهره شاخصی در کشورمان هستند شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: این جریانات دروغ‎های بزرگی را مطرح می‎کنند و مبادرت به فضاسازی و شایعه‎سازی می‎کنند که هیچ اساسی ندارد.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: روندی که ما در ماجرای حمله به علی لاریجانی و صادق لاریجانی روسای قوه مقننه و قضائیه در طی چند روز گذشته شکل گرفته است تنها در جهت سست کردن اعتماد مردم به نظام و مسئولین بلند پایه کشور است تا آنچه دشمن از طریق جنگ سخت نتوانست کسب کند از طریق جنگ نرم که همواره مقام معظم رهبری بر مقابله با آن تاکید دارد به هدف خود دست پیدا کنند.

پورمختار در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تمامی دستگاه‎های و مسئولین بلند پایه باید در جهت روشنگری وارد عمل شوند هرچند در این مسیر متاسفانه برخی از افراد نیز در داخل کشور هم‎صدا با دشمنان ما مطالبی را منتشر می‎کنند که بدون شک باید با آن برخورد شود.

وی درباره هدف قرار گرفتن خانواده لاریجانی از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون شک اقدامات صادق لاریجانی و مواضع قاطعانه وی در برخورد با پرونده‎های سیاسی و بعضا اقتصادی سبب شده است تا وی که یک چهره مورد وثوق نظام است مورد حمله جریانات معاند قرار گیرد.

پورمختار درباره علی لاریجانی نیز اظهارکرد: وی چهره موجهه و قانون‎مداری در کشورمان محسوب می‎شود که رویکرد موثری را در دوره ریاست خود در مجلس شورای اسلامی داشته و دارد و نمی‎توان اقدامات وی را نادیده گرفت هرچند در این بین برخی از جریانات سیاسی انتقاداتی به وی دارند که این امر را نباید با رویکرد دشمنان انقلاب یکی دانست.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: تهاجمی که نسبت به برادران لاریجانی که در عرصه سیاسی کشور نقش پررنگی دارند آغاز شده با هدف حذف این افراد از حیات سیاسی کشورمان است که بدون شک مسئولان مربوطه باید در راستای مقابله با این موضوع هرچه سریعتر وارد عمل شوند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    منظورم به شخص خاصی نیست، نزدیک به چهل ساله که همه اش می شنویم و میخونیم مسؤلین زحمتکش ، دلسوز، خدمتگزار و... ،ولی نمیدونم که چرا در این کشوری که بالاترین منابع و سرمایه خدادادی را داره مردمانش در فقر و بدبختی زندگی میکنند و مسؤلین در ناز و نعمت، نمیدونیم قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس رو..

  • محمد میرزایی
    0

    سلام دوستان چرا درجا معه درپست های کلیدی چرخش نخبگان رانداریم وهرکس دنبال سیاسی کاری است تا خدمت به مردم لذا مسول بالا دستی نمی تواند درامکانات غرق باشد ومشکل پایین دستی ها را درک نکند .......عمر ما به پایان رسید وده سال مدیر مدرسه بودم هنوز مستاجرم......ولی اما......که به ما بی عرض هم میگویند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها