تهران از فردا 9 درجه سردتر می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش 9 درجه‌ای هوای تهران در روزهای آینده خبر داد و تاکید کرد، از بعد از ظهر چهارشنبه 12مهر در بعضی ساعات رگبار باران با رعد و برق و تندباد در ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

تهران از فردا 9 درجه سردتر می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب (13 و 25)، (12 و 22) و (10 و 16) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

در بعدازظهر چهارشنبه 12مهر ودر روز پنجشنبه 13مهر با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی با رعد و برق و تند باد موقتی و در ارتفاعات استان بارش باران و برف پیش بینی می‌شود که سبب لغزندگی و مه گرفتگی جاده های کوهستانی خواهد شد. این بارش ها تا بعدازظهر پنجشنبه ادامه دارد و به تدریج از میزان ابرناکی کاسته می شود.

با توجه به کاهش پنج تا 9درجه‌ای دمای هوای تهران تا روز پنجشنبه در سطح استان، اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه کرد که تمهیدات لازم اتخاذ شود.

هم‌چنین ورامین با 33 درجه سانتیگراد و فیروزکوه و فیروزکوه-امین آباد با هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بودند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها