افزایش حقوق کارمندان ۱۰ درصد است/ نرخ تورم سال آینده زیر ۹ درصد خواهد بود

سخنگوی دولت گفت: اینکه گفته شده حقوق کارمندان کمتر از نرخ تورم افزایش می‌یابد کذب است.

افزایش حقوق کارمندان ۱۰ درصد است/ نرخ تورم سال آینده زیر ۹ درصد خواهد بود

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده ۱۰ درصد است که از این ۱۰ درصد، ۵ درصد در بودجه در نظر گرفته شده و ۵ درصد هم از طریق صرفه جویی دستگاه‌ها تامین می‌شود.

وی همچنین گفت که نرخ تورم برای سال آینده زیر ۹ درصد است.

نوبخت اظهار کرد: نرخ بیکاری تابستان امسال نسبت به تابستان سال گذشته به ۱۱/۵ درصد کاهش یافت.

سخنگوی دولت با اشاره به مساله کردستان، نیز گفت: مساله بسته شدن مرزهای غربی در کوتاه مدت حل می‌شود، ایران به حق حاکمیت عراق احترام می‌گذارد و با دولت این کشور همکاری می کند. مهم اعمال حق حاکمیت کشورهای منطقه و همچنین مقابله با تروریست هاست.

نوبخت با بیان اینکه نرخ بیکاری ۶۰ درصد در برخی استانها که وزیر کشور اعلام کرده درست نیست، تصریح کرد: نرخ بیکاری در تابستان امسال کاهش یافته است، سایت مرکز آمار، مرجع رسمی اعلام آمار بیکاری است.

وی همچنین با اشاره به سفر اردوغان به ایران گفت: در این سفر درباره مساله کردستان عراق هم مذاکره می‌شود. دو کشور به این نتیجه رسیده‌اند هر عاملی که مقابله با تروریست‌ها را تضعیف کند به ضرر منافع ایران و ترکیه است بنابراین در این موضوع با هم همکاری کرده و به دولت عراق کمک می‌کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین صفریگ
    0

    بهتراست به جای افزایش حقوق درمورد بازنشسته ها عدالت را اجرا کنید یکی ده سال پیش بازنشست شده دریک سمت دومیلیون میگیرد یکی باهم سمت پا رسا بازنشست شده اکنون هشت میلیون میگیرد باسوادکمتر بوی باروت هم نشنیده آقای نوبخت عجب عدالتی؟؟؟؟!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها