در گفت و گو با خبر فوري مطرح شد:

روايت پزشك سابق مقام معظم رهبري از آخرين وضعيت سلامتي ايشان/امكان مداواي دست رهبري در آلمان وجود داشت

پزشك سابق مقام معظم رهبري در گفتگو با سایت خبرفوری وضعيت سلامتي ايشان را مطلوب دانست.

روايت پزشك سابق مقام معظم رهبري از آخرين وضعيت سلامتي ايشان/امكان مداواي دست رهبري در آلمان وجود داشت

فاطمه علي اصغري/ دكتر هادي منافي از جمله شخصيت ها و چهره هاي علمي كشورمان محسوب مي شود كه هم از نظر درجه و رتبه علمي و هم از نظر حضور در وزارت بهداشت كارنامه درخشاني داشته است به گونه اي كه وي مدت ها به عنوان پزشك مقام معظم رهبري مشغول به فعاليت بوده است.


دكتر منافي در جريان مصاحبه با ما در دفترش در بيمارستان مهر كه عضو هيئت امنا آن محسوب مي شود موضوعات مختلفي را از زمان حضور خود در وزارت بهداشت دولت ميرحسين موسوي، حضور در حزب جمهوري اسلامي ايران و وضعيت سلامتي رهبري بيان كرد كه بدون شك خواندن آنها خالي از لطف نيست.


بخشي از متن گفت و گو هادي منافي با سايت خبرفوري به شرح زير است:

خبر فوری : شما در جریان ترور مقام معظم رهبری در سال 1360 در مسجد ابوذر همراه ایشان بودید، چه اتفاقی برای رهبری رخ داد، بعد از ترور ایشان دستشان دچار مشکل شد آیا امکان بهبود وضعیت دست ایشان وجود داشت؟


منافی: در حادثه ترور مقام معظم رهبری زخم عمیقی در کتف راست ایشان به وجود آمده بود و خونریزی شدیدی داشت که خوشبختانه این موضوع توسط تیم پزشکی کنترل شد.


خبرفوری: آقای منافی باتوجه به اینکه جنابعالی پزشک رهبری بودید امکان بهبود وضعیت رهبری در آن مقطع وجود نداشت؟


منافی: در آن مقطع پروفسور سمیعی که یکی از بهترین جراحان مغز اعصاب بودند پیشنهاد داد که رهبری چند روز به آلمان سفر کنند تا دست ایشان در آلمان نیز مورد بررسی و چک قرار گیرد تا شاید برخی از مشکلات دست ایشان حل شود ولی امکان این موضوع میسر نشد و آیت‎الله خامنه‎ای به مقام رهبری رسیدند و دیگر نتوانستند این موضوع را پیگیری کنند.


خبرفوری: جنابعالی سالیان سال به همراه دکتر مرندی جز تیم پزشکی رهبری بودید از منظر شما وضعیت سلامتی رهبری بعد از بیماری کوتاهی که داشتند به چه شکلی است؟


منافی: زمانی که بنده پزشک مقام معظم رهبری بودم دکتر مرندی جز تیم ایشان نبود و بعد از اینکه بنده از وزارت کنار رفتم و چندسال گذشت دکتر مرندی به تیم پزشکی اضافه شدند و بسیار خوب کمک می‎کنند.

ما امیدواریم ایشان سالیان سال زندگی کنند تا سیستم را به یک جایی برسانند اما ایشان صدمه بزرگی را دیدند و واقعا خدا ایشان را نگه داشت.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • منوچهر برهانی
    0

    سلام خداقوت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها