احمد مسجد جامعی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات:

وزیر ارشاد به عهد خود با مردم وفا کند/ نصب کاشی‌ها در سردر خانه‌ مشاهیر فقط مربوط به شورای شهر نمی‌شود

احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اثرگذاری وزارت ارشاد در ایام محرم گفت: درواقع تمام اقدامات از سوی مردم صورت گرفته است. دولت‌های مختلف آمده و رفته‌اند اما همچنان تحرکات و شور حسینی بین جامعه برقرار است.

وزیر ارشاد به عهد خود با مردم وفا کند/ نصب کاشی‌ها در سردر خانه‌ مشاهیر فقط مربوط به شورای شهر نمی‌شود

به گزارش خبر فوری ، مسجد جامعی ادامه داد:خوشبختانه نکته‌ی مثبت ماجرا این است که مردم درخصوص موضوعات مربوط به محرم به دولت‌ها متکی نیستند.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار داشت: هر مسئولی نیز در این موارد اگر بخواهد از مردم سوءاستفاده کند، پشیمان خواهد شد.
وی به نصب کاشی‌ها در سردر خانه‌ی مشاهیر اشاره نمود و افزود: قبل از اینکه به عنوان شورای شهر این کار را انجام دهم، به عنوان خدمتگذار اهل فرهنگ چنین کاری را انجام می‌دادم. اصل کار مربوط به شورای شهر نمی‌شود بلکه با همکاری میراث فرهنگی و بخش‌هایی مانند خانه شاعران انجام شد که درحقیقت بخش غیردولتی محسوب می‌شود و بهتر است در همین بخش هم باقی بماند.
مسجدجامعی خاطرنشان کرد: باید پشتیانی کنیم که چنین کارهایی توسط انجمن‌های صنفی و تشکل‌های مردمی صورت بگیرد.
وی در پایان اضافه کرد: پس از رأی اعتماد مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و صحبت‌های رئیس‌جمهور، انتظار می‌رود برنامه‌های گفته شده به نحو شایسته انجام شود و وزیر محترم به عهد خود با مردم وفا کند.

33

حجم ویدیو: 19.04M | مدت زمان ویدیو: 00:04:12 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها