پرسپولیس الهلال را شکست می‌دهد

شاهرودی: وکیل طارمی باید پاسخگوی این محرومیت باشد

مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است وکیل طارمی باید درباره محرومیت او و پرسپولیس پاسخگو باشد.

شاهرودی: وکیل طارمی باید پاسخگوی این محرومیت باشد

به گزارش خبر فوری ؛ پرسپولیس تنها در فاصله چند روز مانده به دیدار حساسش برابر الهلال از سوی فیفا محروم شد. این حکم به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه طارمی با ریز اسپور و پیوستنش به پرسپولیس صادر شده و سرخپوشان از دو پنجره نقل و انتقالات محروم و همچنین مهدی طارمی چهار ماه از تمام فعالیت های فوتبالی محروم شده است. رضا شاهرودی مدافع اسبق پرسپولیس در این مورد می گوید:« باید دید وقتی طارمی برای عقد قرارداد به ترکیه رفت چه کسی با او رفته است؟ آیا این بازیکن وکیلی دارد؟ باید از وکیل او و کسی که همراهش بوده بخواهند در این مورد پاسخگو باشد. به نظر من باید این اتفاق حداقل یک بار برای پرسپولیس رخ می داد تا از این به بعد نسبت به هشدارهای فیفا جدی تر باشند. امیدوارم به زودی پرونده ژوزه هم ختم به خیر شود و مشکلی دیگر گریبان پرسپولیس را نگیرد.»

او همچنین درباره محرومیت سرخپوشان از دو پنجره نقل و انتقالاتی گفت:« اتفاقی است که افتاده و کاری هم نیمشه کرد و مدیریت باشگاه باید از حالا به دنبال توافق با بازیکنان فعلی و تمدید با آنها باشد تا بتوان این تیم را نگه داشت. پرسپولیس با درایت و مدیریت خوب می تواند این حواشی را از بین ببرد.»

شاهرودی همچنین درباره نتایج ضعیف پرسپولیس در دو بازی گذشته گفت:« در دو بازی اخیر پرسپولیس فوتبال خوبی از خود نشان داد اما شانس با آنها همراه نبود. در بازی برابر پیکان پرسپولیس 90 دقیقه حمله کرد اما دیدید که توپ ها وارد دروازه نشد و این را باید بدانیم که یک تیم قرار نیست همیشه برنده باشد و مهم این است که پرسپولیس به یک فلسفه در فوتبال رسیده و شیوه خودش را دارد. در بازی برابر سپاهان هم به نظر من پرسپولیس نتیجه بدی نگرفت. تساوی در اصفهان آن هم برابر سپاهان نتیجه بدی نیست و دیدیم که پرسپولیس دو گل دیگر هم به ثمر رساند اما داور نپذیرفت.»

او همچنین درباره بازی برابر الهلال گفت:« در بازی برابر الاهلی دیدیم که پرسپولیس به این راحتی تسلیم نمی‌شود و من به این بازی خوش بین هستم. گرچه در این دیدار طارمی نیست ولی با بازگشت سیدجلال پرسپولیس می تواند از پس الهلال بر بیاید.»

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سام نریمان
    0

    آقای شاهرودی به همین خیال باش الهلال قبر پرسپولیس را می کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها