ساعت برنامه «حالا خورشید» تغییر کرد

رنامه «حالا خورشید» از امروز شنبه اول مهر با یک تغییر در زمان روی آنتن شبکه سه رفت. این برنامه پیش از این هر روز ساعت ۸ صبح روی آنتن می رفت که به دلیل شروع ماه مهر و فصل پاییز از امروز ساعت ۷ صبح روی آنتن می رود. همچنین مدت برنامه نیز از ۹۰ دقیقه به ۱۲۰ دقیقه افزایش یافته است.

ساعت برنامه «حالا خورشید» تغییر کرد

به گزارش خبر فوری و به نقل از مهر، امروز کاظم سیاحی مهمان برنامه «حالا خورشید» بود و در این برنامه از حضورش در سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت و همچنین شخصیت جیگر که در «کلاه قرمزی» صداپیشگی آن را برعهده داشته است، سخن گفت.

سیاحی در ابتدا به پایان تصویربرداری سریال «لیسانسه ها» اشاره و بیان کرد: دو شب گذشته تولید سریال «لیسانسه ها» در شبکه سه پایان یافت و قرار است بعد از ماه محرم و صفر از این شبکه پخش شود.

وی در سخنان کوتاهی درباره شخصیت جیگر نیز عنوان کرد: مهمترین ویژگی جیگر صداقت وی است اینکه اگر سرش برود صداقتش نمی رود.

سیاحی درباره علاقه اش به صداپیشگی و بازیگری توضیح داد: من خوشحالم در گروه خوب «کلاه قرمزی» حضور دارم البته علاقه من بیشتر بازیگری است و این حرفه ای است که به عنوان یک شغل انتخاب کرده ام و تا آخر عمر هم ادامه می دهم.

وی در پایان سخنانش در این برنامه خطاب به شخصیت جیگر اظهار کرد: من دوست دارم به جیگر بگویم که خیلی دلم برایش تنگ شده است و دوست دارم همیشه راست بگوید.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها