تمهیدات ترافیکی و انتظامی ویژه بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای تمهیدات ترافیکی و انتظامی ویژه بازگشایی مدارس با حضور هدفمند پلیس در استان خبر داد.

تمهیدات ترافیکی و انتظامی ویژه بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، سردار مهدی انصاری در یاسوج اظهار داشت: پلیس کهگیلویه و بویراحمد با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدارس، طرح ارتقای امنیت در اطراف مراکز آموزشی این استان را اجرا می‌کند.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید پلیس به‌ صورت محسوس و نامحسوس برای افزایش ضریب امنیت دانش آموزان در اطراف مدارس فعالیت داشته و ماموران انتظامی این استان آمادگی لازم برای ایجاد نظم و امنیت و روان‌سازی‌ ترافیک را دارند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: به حول و قوه الهی با قانونمندی رانندگان، حضور پررنگ و هدفمند پلیس و رعایت هنجارهای ترافیکی جاده‌های درون شهری ایمن و کم خطری در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انصاری با اشاره به نقش مهم والدین در پیشگیری از حوادث ترافیکی برای دانش آموزان در مسیر منزل تا مدرسه و بالعکس گفت: همکاری لازم را با مسئولان مدارس در انتخاب سرویس‌های ویژه نقل و انتقال دانش آموزان داشته باشند و پلیس راهنمایی و رانندگی برابر وظایف ذاتی خود علاوه بر انتظام بخشی به عبور و مرور ساماندهی سرویس‌های مدارس را نیز با جدیت پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه والدین و دانش آموزان همکاری لازم را با مأموران راهنمائی و رانندگی مستقر در تقاطع ها و میادین، مقابل مدارس، گشتی‌ها و . . . برای داشتن رفت و آمد سالم و امن داشته باشند، بیان کرد: هنگام تعطیلی مدارس ، از توقف دوبله و چند لایه در مقابل مدارس جدا اجتناب، تا مشکلات عبور و مرور معابر فوق برای سایر شهروندان بوجود نیاید و توجه داشته باشید هرگونه اعمال خلاف مقررات شما والدین عزیز، رانندگان سرویس مدارس موجب بدآموزی و عدم پایبندیدانش آموزان به قوانین و مقررات می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر گشت‌های انتظامی، واحد اطلاعات کلانتری‌ها و دیگر پلیس‌های تخصصی نیز به‌صورت نامحسوس در اطراف مدارس و محل عبور دانش‌آموزان حضور دارند و با با افرادی که برایدانش آموزان مزاحمت ایجاد کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انصاریبا اشاره به اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی در مهرماه با اولویت ایجاد امنیت مدارس فعالیت می‌کند، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف مدارس می‌توانند با پلیس 110 تماس بگیرند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها