مجید مظفری در گفت و گو با خبرفوری:دولتی نیست که به فکر ما باشد/دیر به فکر داشتن شغل دوم افتادم

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون ابتدا درخصوص حضور بازیگران در عرصه‌های دیگر و سرمایه‌گذاری‌های مختلف گفت: خودم باید بگویم که اشتباه کردم که بیست سال پیش سراغ شغل دوم و جانبی نرفته‌ام. هنرمندان باید شغل دیگر داشته باشند

مجید مظفری در گفت و گو با خبرفوری:دولتی نیست که به فکر ما باشد/دیر به فکر داشتن شغل دوم افتادم

به گزارش خبر فوری مجید مظفری ادامه داد: به این نتیجه رسیدم که باید خودمان به فکر خودمان باشیم چراکه دولتی نیست که به فکر ما باشد.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: در هر صورت کمی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که باید شغل دومی هم داشته باشم. پیشنهاد بنده هم به بازیگران این است به فکر آتیه و شغل مناسب دیگری در کنار کار هنر نیز باشند.

وی افزود: بعد از پنجاه سال به این نتیجه رسیدم که هنرمند باید شغل دوم نیز داشته باشد. ازطرفی در نظر دارم از اول مهر از مخاطبین برای ورزش صبحگاهی و صداوبیان، نام‌نویسی کنیم.

مظفری به حضور دخترش در دنیای هنر اشاره نمود و خاطرنشان کرد: ابتدا راضی نبودم که دخترم وارد عرصه بازیگری شود؛ اما کم کم به دلیل علاقه‌ای که در ایشان دیدم رضایت دادم که به فعالیت در این عرصه ادامه دهد. البته به پیشنهاد من، از تئاتر شروع کرده است.

وی اضافه کرد: به دخترم هیچ کمکی از لحاظ معرفی به کارگردان‌ها نمی‌کنم چراکه یک بازیگر خودش باید معرف خودش باشد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان عنوان کرد: کارهای کمدی را از تئاتر آغاز کرده بودم و سپس وارد سینما شدم اما در این اواخر در فیلم "خوب، بد، جلف" که کمدی نیز بود، بازی داشتم که اوایل نگران بودم مخاطب واکنش منفی داشته باشد که خوشبختانه، عکس‌العمل‌های مخاطبان خوب بود.

28

حجم ویدیو: 19.61M | مدت زمان ویدیو: 00:05:45 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها