چنین مسئولان کم‌توقعی داریم ما!

رضا ساکی

چنین مسئولان کم‌توقعی داریم ما!

شبگردی را با خبری درباره شورای شهر تهران آغاز می‌کنیم. خبر خرید تبلت و پژو پرشیا برای نمایندگان شورا ملت را حسابی عصبانی کرده است. یعنی ما کم‌کم داشتیم ماجرای ژن خوب فرزندان مسئولان را فراموش می‌کردیم که فهمیدیم اصلا مسئول جماعت ژن خوب دارد و پدر و پسر هم ندارد. به هر حال ما زحمت کشیده‌ایم و این دوستان را به شورا فرستاده‌ایم تا خدمت کنند و آنها هم زحمت کشیده‌اند و برای راحتی خودشان تبلت و پژو خریده‌اند. شما بودید نمی‌خریدید؟ والا که بیشتر و بهترش را می‌خریدید. اصلا باید بدانید که مسئول شدن به انسان قدرت می‌دهد ما بودید به جای تبلت و پژو، لپتاپ و بنز می‌خریدید. بروید خدا را شکر کنید که چنین مسئولان کم‌توقعی دارید.

خبر بعدی درباره عوض کردن سخنان ترامپ در شبکه خبر است. مترجم سخنان ترامپ گفته است جملات ترامپ را ترجمه نکردم چون خلاف مصالح ملی کشورم بود. حالا پرسش اصلی اینجاست که آیا ما خودمان شعور نداشتیم بفهمیم ترامپ دارد علیه ما حرف می‌زد؟ شما

و خبر آخر درباره بنری است که در یکی از شهرها نصب شده است. در این بنر عکس استاندار قبلی و استاندار فعلی را روی بنر چاپ کرده‌اند و نوشته‌اند: صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت!
یعنی برخی در چیز، منظورم چیز است در چیز خیلی حال به هم زن عمل می‌کند. لااقل می‌خواهید پاچه‌خاری کنید کاری نکنید که آدم حالش به هم بخورد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها