مدیرعامل بنیاد باران در گفتگو با خبرفوری:

جز گزینه‎های استانداری تهران هستم/ با اصولگرایان در انتخابات 98 ائتلاف نمی‎کنیم

مدیرعامل بنیاد باران گفت: مباحثی با بنده در راستای حضور در استانداری تهران مطرح شده است ولی هنوز قطعی نیست.

جز گزینه‎های استانداری تهران هستم/ با اصولگرایان در انتخابات 98 ائتلاف نمی‎کنیم

جواد امام مدیرعامل بنیاد باران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اظهارات اخیر محمدرضا عارف پیرامون اینکه در انتخابات سال 98 با هیچ جریانی ائتلاف نخواهیم کرد اظهارکرد: اظهارات عارف براین موضوع تاکید دارد که اصلاح‎طلبان در انتخابات آینده تنها با جریانات و تشکل‎های مربوط به این گرایش فکری ائتلاف خواهند کرد و به صورت مستقل در انتخابات وارد عمل می‎شوند.

وی تصریح کرد: اصلاح‎طلبان بنایی برای ائتلاف با نیروهای اصولگرا در انتخابات آینده ندارند از این رو عارف در اظهارات خود نیز به این موضوع اشاره کرده است و تصمیم اتخاذ شده از سوی وی مدنظر سایر دوستان اصلاح‌‏طلب نیز است.

مدیرعامل بنیاد باران تاکید کرد: در شرایط فعلی برای اصلاح‎طلبان بهتر است که به صورت مستقل در انتخابات آینده وارد عمل شوند.

مدیرعامل بنیاد باران اظهارکرد: اصلاح‎طلبان در انتخابات پیش‎رو نیز به مانند دو انتخابات گذشته با ائتلاف و وحدت رویه وارد عمل خواهند شد و تمامی اقدامات لازم را در این راستا انجام می‎دهند.

امام اظهارکرد: بدون شک حضور اصلاح‎طلبان در انتخابات به صورت مجزا و مستقل برای این جریان به منظور اتخاذ روش‎های مدنظر خود بهتر خواهد بود و روند پیشبرد برنامه‏‌های این جریان سیاسی را تسریع خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد باران درباره حضور خود در استانداری تهران تاکید کرد: مباحثی مطرح شده است ولی هنوز قطعی نیست از این رو در شرایط فعلی بنای صحبت درباره آن را ندارم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها