واکنش جهرمی به سیاست های آمریکا در قبال اینترنت

همانطور که می‌دانید در هفته‌های اخیر حذف اپلیکیشن‌های متعدد ایرانی از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح جهان نظیر اپ استور و گوگل پلی استور شگفتی بسیاری را برانگیخته است.

واکنش جهرمی به سیاست های آمریکا در قبال اینترنت

به گزارش خبر فوری و به نقل از زومیت، در حالی که پس از برجام بسیاری از فعالان حوزه‌‌ی فناوری در انتظار روزهای خوبی برای کاربران ایرانی بودند؛ اما اتفاقات روی داده قرابتی با آنچه که انتظار می‌رفت، ندارد. دو شرکت گوگل و اپل حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از فروشگاه‌های خود را همسو با سیاست‌های دولت آمریکا عنوان کرده‌اند که به‌روشنی گویای افزایش فشارهای دولت ترامپ برای تحت فشار گذاشتن بیش از پیش کشورمان است.

با توجه به اینکه این روزها اجلاس سالانه‌ی مجمع عمومی سازمان ملل در حال برگزاری است و بسیاری از مقامات ارشد کشور‌ها در آن حضور دارند، تمام نگاه‌ها به نیویورک دوخته شده است تا آخرین مواضع و سیاست‌های کشور‌های مختلف در رابطه با مسائل جهانی بصورت کامل پوشش داده شده و روشن شود. دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا شب گذشته در صحن سازمان ملل به سخنرانی پرداخت که بخشی از سخنانش نیز اظهار نگرانی در رابطه با دسترسی ایرانیان به اینترنت بود. پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ که پس از برجام صورت گرفته، آمریکا در بسیاری از موارد به بهانه‌ی تحریم اقدامات متعددی را انجام داده که برخلاف توافق برجام است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها