بازی های داخل سالن آسیا/ نماینده دوومیدانی ایران به نیمه نهایی رسید

«امیر مرادی» و «سپیده توکلی» دو نماینده دو و میدانی ایران در دور مقدماتی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا به ترتیب اول و دوم شدند.

بازی های داخل سالن آسیا/ نماینده دوومیدانی ایران به نیمه نهایی رسید

به گزارش خبر فوری ؛ سپیده توکلی در رقابت های دوومیدانی بازی های داخل سالن آسیا در ماده دوی 60 متر با مانع پنجگانه با رکورد 9 ثانیه و 42 صدم ثانیه به عنوان نفر دوم از خط پایان گذشت. توکلی در این گروه با نمایندگانی از تایلند، تاجیکستان، اردن و ترکمنستان رقابت کرد. ورزشکار تایلندی با 9 ثانیه و هشت صدم ثانیه به مقام نخست رسید.
وی در چهار ماده دیگر از مواد پنجگانه باید به مصاف حریفان برود تا جمع امتیازهای دوندهای این بخش نفرات برتر را مشخص کند.
همچنین «امیر مرادی» در دوی 800 متر با ثبت زمان یک دقیقه و 54 ثانیه و 43 صدم ثانیه در دور مقدماتی به عنوان نخست گروه خود دست یافت و راهی نیمه نهایی شد.
این رقابت ها امروز دوشنبه با حضورنمایندگان ورزشی 49 کشور از قاره آسیا و اقیانوسیه به صورت رسمی آغاز شد. در این دوره از رقابت ها 24 تیم از اقیانوسیه برای نخستین بار در این بازی‌ ها حضور دارند.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» نامگذاری شده با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است .
بر این اساس، نمایندگان ورزشی ایران در 20 رشته فوتسال، تنیس روی میز، کیک بوکسینگ، موی تای، سامبو، کوراش، جوجیتسو، بولینگ و بیلیارد، دوچرخه سواری، دوومیدانی، شنا، وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی ، کشتی پهلوانی، کشتی با کمربند (آلیش)، بسکتبال سه در سه، تکواندو، سوارکاری و شطرنج مسابقه می دهند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها