احمدی‌نژاد رایانه است؟! ما فکر می‌کردیم یک چرتکه قدیمی است

رضا ساکی

احمدی‌نژاد رایانه است؟! ما فکر می‌کردیم یک چرتکه قدیمی است

شبگردی را خبری داغ درباره سامانه بانک اطلاعاتی متکدیان کشور راه‌اندازی شد!
البته این سامانه اهدافی داشته که باید نفس بگیرید و با یک نفس بخوانیدش: قائم مقام وزیر کشور اهداف راه‌اندازی این سامانه را دسترسی به آمار و اطلاعات صحیح، منظم و مستمر در خصوص متکدیان کشور، تسریع در ثبت و پردازش آمار و ارائه گزارش به مدیران و برنامه ریزان و اطلاع‌رسانی مستند و صحیح در خصوص وضعیت تکدی در کشور و برنامه‌ریزی بهینه برای ساماندهی متکدیان و رفع تنگناها و مشکلات دانست!
یعنی به قدری این سامانه اهداف والایی دارد که با یه نفس نمی‌شود خواندش. به هر حال ما امیدواریم که این سامانه به اهدافش برسد. هر چند که ما اعتقاد داریم گدا جماعت سامانه گریز است.

خبر دوم درباره سقوط تله‌کابین رامسر است. امروز خبرگزاری‌ها تیتر زدند: سقوط تله‌کابین رامسر تلفات جانی نداشته است. انگار که آن 7 نفر مصدوم و شل و پل شده موضوع نیستند و ما همین که در حوادث نمی‌میریم باید خوشحال باشیم.

خبر سوم شبگردی درباره داستان پرآب چشم علی‌رضا منصوریان است. خبر آمده است که باشگاه استقلال تعیین وضعیت جدید این تیم را به بعد از بازی با ذوب‌آهن موکول کرد.
یعنی معلوم نیست با این شرایط، استقلال از تیم قلعه‌نویی می‌بازد؟ یعنی منظور هیئت مدیره این است که این هفته نه اما هفته بعد منصوریان را اخراج می‌کنیم؟ یعنی حتما علی‌منصور باید به امیرقلعه هم ببازد تا اخراج بشود؟
در ضمن گیریم که استقلال ذوب‌آهن را برد اما بازی بعدی را به سپیدرود رشت باخت. آن وقت منصوریان چه می‌شود؟ می‌ماند یا می‌رود؟

و آخرین خبر درباره جمله حکمت‌آمیز آقای حدادعادل است. ایشان گفته‌اند: «احمدی‌نژاد رایانه‌ای است که نرم‌افزارش را نمی‌دانیم.»
چه جالب ما فکر می‌کردیم احمدی‌نژادی یک چرتکه قدیمی است که مهرهای‌ آن افتاده است. تو نگو رایانه است.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها