واکنش جوانفکر به حدادعادل / احمدی نژاد یک رایانه نیست بلکه یک نرم افزار است!

مشاوره رسانه ای احمدی نژاد به اظهار نظر حداد عادل درخصوص اینکه احمدی نژاد رایانه ای است که نرم افزارش را در اختیار ندارم واکنش نشان داد.

واکنش جوانفکر به حدادعادل / احمدی نژاد یک رایانه نیست بلکه یک نرم افزار است!

به گزارش خبرفوری ، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت :

آقای غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهاراتی گفته است: آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گرچه این اظهارات در مقایسه با مواضع قبلی ایشان، یک گام به جلو تلقی می شود اما چنین به نظر می رسد که آقای حداد در نسبت دادن رایانه و نرم افزار به دکتر احمدی نژاد دچار اشتباه شده است، زیرا او نه یک رایانه بلکه یک نرم افزار است، البته نرم افزاری که فقط در "رایانه انقلاب" جواب می دهد و قابل نصب در سایر رایانه ها نیست.

رمز ورود به این نرم افزار ، "آزادی و عدالت" است و کسانی که با این مفاهیم ارتباط کاربردی داشته باشند ، از ظرفیت های بینظیر این نرم افزار بیشترین بهره مندی را خواهند داشت و قادر به پیش بینی اتفاقات احتمالی خواهند بود.

نسخه اصلی این نرم افزار ، تحت عنوان "می شود و می توانیم" در دسترس مردم که کاربران اصلی " رایانه انقلاب" هستند قرار گرفته است. این کاربران به مدت هشت سال بیشترین استفاده را از نرم افزار مزبور به انجام رسانده اند که بالاترین رضایتمندی آنان را به همراه داشته است.

طی سالهای پس از انقلاب برخی سودجویان تلاش کرده اند تا نرم افزارهای وارداتی را به خورد "رایانه انقلاب" بدهند اما این تلاشها همواره باعث افزایش نارضایتی عمومی شده است.

پردازش وارونه اطلاعات و تولید آمارهای دروغین، همواره سردرگمی و حیرت کاربران در استفاده از نرم افزارهای وارداتی را در پی داشته است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جعفریان
    0

    احمدی نژاد نه یک رایانه بلکه یک نرم افزار است البته از نوع ویروسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها