انهدام شبکه بزرگ مواد مخدر صنعتی در شهرستان پل‌دختر/ کشف 10 کیلوگرم هروئین

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: مأموران انتظامی با کشف 10 کیلوگرم هروئین موفق به انهدام شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی شدند.

انهدام شبکه بزرگ مواد مخدر صنعتی در شهرستان پل‌دختر/ کشف 10 کیلوگرم هروئین

صفر عبدالوند امروز اظهار داشت: مأموران انتظامی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در جاده پل‌دختر_ اندیمشک موفق به کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و انهدام شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس پل‌دختر گفت: بر اساس گزارش‌های واصله به پلیس مبارزه مواد مخدر مبنی بر فعالیت شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: این شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر که در چند استان کشور به ویژه استان‌های خوزستان و لرستان فعالیت گسترده‌ای داشته توسط پلیس شناسایی شدند.

عبدالوند خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند این شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را در یک عملیات ضربتی منهدم کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی در طرح مهار با بستن جاده پل‌دختر_ اندیمشک حدفاصل روستاهای جلوگیر و چم گز در یک عملیات غافلگیرانه خودرو حامل مواد مخدر صنعتی را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: پلیس با توقیف چهار خودروی دیگر این شبکه که محموله را همراهی می‌کردند موفق به دستگیری 11 نفر اعضای اصلی و حرفه‌ای این باند بزرگ شد.

عبدالوند افزود: با به دام افتادن این افراد تمام اعضای این شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها