کشف و ضبط فرآورده‌های خام دام و طیور غیر قابل مصرف در کردستان

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان، گفت: نیروهای دامپزشکی کردستان از آغاز طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار و 561 کیلو گرم انواع فرآورده های خام دام و طیور غیر قابل مصرف را کشف و ضبط کرده اند.

کشف و ضبط فرآورده‌های خام دام و طیور غیر قابل مصرف در کردستان

مجتبی ورمقانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تامین امنیت فرآورده های خام دامی و با هدف حفظ سلامت شهروندان اکیپ های نظارت بهداشتی این اداره کل از آغاز طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از 5هزار و 409 مرکز عرضه، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها و مراکز تهیه غذای آماده در سراسر استان در دو نوبت صبح و عصر بازدید به عمل آورده اند.

وی در ادامه افزود: در این بازدیدها بیش از 2 هزار و 561 کیلو گرم انواع فرآورده های خام دام و طیور غیر قابل مصرف را کشف و ضبط کرده اند.

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان بیان کرد: در این عملیات تعداد 67 پرونده قضایی و تعزیراتی برای مراکز و اماکن متخلف تشکیل که 62 مورد آن مربوط به تعزیرات حکومتی و 5 پرونده هم به دادسرای عمومی ارجاع شده که 2 مورد از آن ها با دستور صریح مقام قضایی، پلمب شد.

گفتنی است در این عملیات 10 اکیپ ستادی از اداره کل نیز حضور دارند که مدیرکل دامپزشکی و معاونین وی هر کدام سرپرست یک اکیپ را بر عهده دارند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها