صدور کیفرخواست 12 نفر از کارکنان گمرکات استان بوشهر

دادستان بوشهر از صدور کیفرخواست 12 نفر از کارکنان گمرکات استان بوشهر به اتهام ارتشا خبر داد.

صدور کیفرخواست 12 نفر از کارکنان گمرکات استان بوشهر

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان، حسن پور از قرار جلب دادرسي و صدور کيفرخواست براي 12 نفر از کارکنان گمرکات استان بوشهر به اتهام ارتشاء خبرداد.
وي در تشريح جزئيات اين خبر افزود: چندي قبل 7 نفر از کارکنان گمرکات به اخذ رشوه 14 ميلياردي از ترخيص کاران و صاحبان کالا دستگير شدند که 5 نفر ديگر از افراد مرتبط با اين موضوع تحت تعقيب قضايي قرار گرفتند .
دادستان بوشهر تصريح کرد: در ادامه رسيدگي به اين پرونده براي 12 نفر از اين افراد کيفرخواست صادر و پرونده جهت رسيدگي و اتخاذ تصميم به دادگاه ارسال شده است.

دادستان بوشهر چندي قبل از بازداشت 7 نفر از کارشناسان و اشخاص ذي سمت در گمرک بوشهر خبرداد و گفت: پس از تفهيم اتهام به هر يک از آنان مبالغي بين 354 ميليون تا 14 ميليارد ريال قرار بازداشت موقت صادر شده است.
وي گفت: در راستاي مبازره با مفاسد اقتصادي پس از وصول گزارشي از يکي از مراجع نظارتي به عنوان ضابط قوه قضائيه مبني بر اخذ رشوه توسط تعدادي از کارکنان گمرک بوشهر از ترخيص‌کاران و صاحبان کالا، موضوع به يکي از بازپرسان اين دادسرا ارجاع و دستورات لازم جهت بررسي موضوع صادر شد.
اين مقام قضايي در استان بوشهر در ادامه بيان کرد: پس از انجام تحقيقات لازم 7 نفر از کارشناسان و اشخاص ذي سمت تحت تعقيب قرار گرفتند که پس از تفهيم اتهام به هرکدام داير بر اخذ مبالغي بين 354 ميليون تا 14 ميليارد ريال، قرار بازداشت موقت در خصوص آنان صادر شد و جهت انجام تحقيقات بيشتر تحت نظر قرار گرفتند.
حسن پور اضافه کرد: پس از تکميل تحقيقات تعدادي از آنان با صدور قرار وثيقه آزاد و تعدادي در بازداشت بسر مي‌برند.
وي همچنين گفت: رسيدگي در اين زمينه در شعبه 4 بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب بوشهر صورت گرفت.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها