حامد همایون در گفتگو با خبرفوری: اعتبار برایم اهمیت دارد، نه ماندن در نقطه اوج

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ عنوان کرد: قبل از شهرتم، موسیقی پاپ-کلاسیک کار می‌کردم و به لحاظ آوازی، مدل موسیقی پیچیده‌تری است.

حامد همایون در گفتگو با خبرفوری: اعتبار برایم اهمیت دارد، نه ماندن در نقطه اوج

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان ابتدا درخصوص خواندن ترانه‌های عاشقانه گفت: از همان ابتدا تصمیم گرفتیم که یک موج و انرژی مثبت برای مردم ایجاد کنیم و جامعه را با حال و هوای خاصی شاد کنیم. آنچه که گوش مردم ایرانی را می‌نوازد، موسیقی ایرانی است. من خواننده موسیقی ایرانی هستم، خوننده موسیقی سنتی نیستم اما سعی کرده‌ایم با استفاده از یکسری سازهای ایرانی، گوشه‌هایی از موسیقی ایرانی را نشان دهیم و انشالله در آینده سراغ موسیقی‌های مقامی نیز خواهیم رفت.

وی گفت: قبل از شهرتم، موسیقی پاپ-کلاسیک کار می‌کردم و به لحاظ آوازی، مدل موسیقی پیچیده‌تری است.

این خواننده جوان در پاسخ به این سوال که آیا هر خواننده نقطه اوج دارد گفت: قول می‌دهم بسیار سعی، تلاش و کار کنم اما در هر صورت هر هنرمندی یک نقطه اوج دارد و ممکن است پایین‌تر بیاید. به نظر من نقطه قشنگ موضوع این است که بتوانی اعتبار خوب داشه باشی و نام خوب از خودت باقی بگذاری.

حامد همایون درباره پیشنهاد تیتراژ خوانی هم گفت: برای خواندن تیتراژهای سریال، پیشنهادات بسیاری دارم، حتی یکی دوبار به علت کمبود وقت نرسیدم که کار مدنظر را انجام دهم. اما اگر اتفاق درستی رقم بخورد، حتما انجام خواهم داد. حتماً اینگونه نیست که یک نفر از طریق سریال دیده خواهد شد بلکه همواره دوست داشته‌ام کارهایی انجام دهیم که مردم، مبلغ آن کار باشند.

33

حجم ویدیو: 17.30M | مدت زمان ویدیو: 00:05:40 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سارا ابادی
    0

    مرسی که هستید

    نظرات شما -
    • miti Hamedi
      0

      عاوووشقتم عشقم حام محمودزاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها