دریاچه گهر اول مهر قرق می‌شود

مسئول منطقه حافظت‌شده اشترانکوه گفت: بامداد جمعه مورخ ۹۶/۶/۱۷ با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی  و پلیس پیشگیری شهرستان دورود و با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست اشترانکوه در یک عمل شجاعانه برای چندمین بار  کلیه افراد متخلفی که با موتورسیکلت به عنوان باربر در محل چشمه خرم اقدام به تخلفات زیست محیطی و باعث آلودگی صوتی در محل منطقه حفاظت‌شده ‌نمودند با دستور اکید جناب آقامحمدی دادستان و سرهنگ ملکشاهی فرمانده انتظامی و محیط‌‌بانان منطقه اشترانکوه توقیف و دستگیر شدند.

دریاچه گهر اول مهر قرق می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از گلونی ، احمد گودرزی گفت: این افراد جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی و تمامی موتورسیکلت‌های آنها تحویل قانون و راهی پارکینگ شدند.

ایشان افزود: شرکت‌های تحت مدیریت اداره گردشگری خصوصا پارکینگ‌داران مستقر در چشمه خرم و به ویژه کانون‌های گردشگری در صورتی که روزانه اقدام به جمع‌آوری زباله و مدیریت پسماند حوزه خود ننمایند، در اسرع وقت با حکم قَضایی تفاهم‌نامه آنها با اداره گردشگری و میراث فرهنگی لغو و تحویل مقامات قضایی خواهند شد .

گودرزی افزود: همچنین دریاچه گهر در ابتدای مهر ماه قرق و از ورود هرگونه گردشگر جلوگیری خواهد شد. لذا خواهشمند است در این خصوص طبیعت‌دوستان همکاری لازم را جهت حفظ و ترمییم منطقه با محیط زیست داشته باشند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها