جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان آغاز شد

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاترخیابانی مریوان با برگزاری کارناوال نمایشی از میدان امام شافعی تا پارک شانو کار خود را آغاز کرد.

جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان آغاز شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاترخیابانی مریوان دقایقی قبل با برگزاری کارناوال نمایشی و با حضور هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره، مسئولان و علاقه‌مندان به هنر نمایشی تئاتر خیابانی از میدان امام شافعی تا پارک شانو شهر مریوان کار خود را آغاز کرد.

به گفته دبیر اجرایی این جشنواره، در چهار روز زمان برگزاری جشنواره دوازدهم تئاتر خیابانی مریوان، تعداد 41 نمایش 121 بار در 5 بخش برای عموم مردم اجرا خواهد شد که این آمار در مقایسه با 11 دوره گذشته بی‌نظیر است.

فاتح بادپروا افزود: این حجم وسیع اجراها به انضمام کارناوال افتتاحیه، ورک‌شاپ‌ها و کلاس‌های تخصصی نمایش خیابانی که در خلال جشنواره برگزار می‌شود و همچنین حجم وسیع پوشش خبری این رویداد توسط رسانه‌های خارجی و داخلی، جشنواره دوازدهم را به نقطه عطفی در تئاتر خیابانی کشور تبدیل خواهد کرد.

حضور برخی هنرمندان خارجی با پوشش کردی و هم‌خوانی گروه گیکی با همراهی مردم مریوان از نکات جالب توجه کارناوال افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان است.

شایان ذکر است، گروه‌هایی هم از 6 کشور فرانسه، اسپانیا، عراق، آذربایجان، اوکراین و برزیل در جشنواره دوازدهم حضور دارند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها