جزئیات جدید از رای دادگاه ‌کارگران شرکت هپکو

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی با بیان اینکه در رای صادره درباره کارگران بنا بر مساعدت و کمک به کارگران بود و از حمایت دستگاه قضایی از فعالیت قانونی بخش تولید خبر داد.

جزئیات جدید از رای دادگاه ‌کارگران شرکت هپکو

عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی با اشاره به رای اخیر دادگاه کیفری اراک درباره پرونده کارگران هپکو اظهار داشت: دادگاه کیفری و قاضی پرونده اخیرا در رای خود 14 کارگر شرکت هپکو را تبرئه کرد که این حکم براساس نگاه رافت و رحمت و براساس تدبیر رئیس دستگاه قضا درباره حمایت از خواسته قانونی و رفتار قانونمند کارگران بخش تولید بوده است.

وی افزود: در رای مذکور که با نگاه رافت و رحمت صادر شده است، بنای مساعدت و کمک به کارگران بوده تا بتوانیم با حل مشکلات این قشر زحمت‌کش و مهم در عرصه تولید و سنگر صنعت استان و کشور در جهت تدابیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال جهش تولید گام‌های موثری برداریم.

قاسمی تصریح کرد: این درحالیست که دستگاه قضایی در مقابل، درکنار این نگاه توام با رافت و رحمت به کارگران و زحمت‌کشان در برخورد با جرایم و مفسدان هیچ اغماضی قائل نیست و بارها و بارها نشان داده در برخورد با فساد قاطع و محکم خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی بیان کرد: امید داریم، با حل مشکل هپکو به صورت اساسی در جهت رونق و جهش تولید گام برداشته شود و شاهد رونق دوباره و شکوفایی تولید در این کارخانه مهم استان باشیم.

**در رای اخیر دادگاه کیفری اراک 14 کارگر شرکت هپکو تبرئه و همچنین مدیرعامل سابق این شرکت نیز به 6 ماه حبس و 30 ضربه شلاق محکوم شدند که البته این رای قطعی نیست و امکان اعتراض دارد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها