امتناع پسر ملکه انگلیس از همکاری درباره پرونده فساد اخلاقی «اپستین»

وکیل مدافع قربانیان سوءاستفاده جنسی سرمایه‌دار معروف آمریکایی می‌گوید شاهزاده «اندرو» به نامه‌های درخواست برای همکاری وی در تحقیقات این پرونده پاسخ نداده است.

امتناع پسر ملکه انگلیس از همکاری درباره پرونده فساد اخلاقی «اپستین»

وکیل زنانی که قربانی سوءاستفاده و تجاوز جنسی سرمایه‌دار معروف آمریکایی هستند، ضمن اشاره به عدم همکاری شاهزاده انگلیسی، به او هشدار داد درباره عاقبت بازی فکر کند.

او روز یکشنبه به روزنامه «میل» گفت: ما تاکنون ۳ نامه رسمی به آدرس او در لندن و همچنین برای وکلایش در ماههای گذشته فرستاده‌ایم.

به گزارش نشریه آمریکایی «نیوزویک»، «دیوید بوئیس» که وکیل مدافع ۱۲ زن قربانی این پرونده است از دوک یورک خواست با گروه وی و همچنین پلیس اف‌بی‌آی در این خصوص همکاری کند.

اندرو چندین بار به اقامتگاه اپستین رفته بود و متهم است که با « ویرجینیا جوفره» رابطه غیراخلاقی داشته است. این زن گفته که جفری اپستین او را به عنوان یک «برده جنسی» نگه می‌داشته و وقتی وی زیر سن قانونی بوده شاهزاده اندرو سه بار به او تعرض کرده است.

تصویری از پسر ملکه انگلیس در خانه یکی از زنانی که با اپستین رابطه غیراخلاقی داشته در کنار جوفره وجود دارد. اندرو بعد از مصاحبه با بی‌بی‌سی درباره این رسوایی، مجبور شد از دید عموم پنهان شود و از آن زمان از صحبت با پلیس در این خصوص امتناع کرده است.

جفری اپستین که با افراد مشهور و پرنفوذ زیادی از جمله «بیل کلینتون»، رئیس جمهور سابق و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور فعلی آمریکا و همچنین شاهزاده اندرو رابطه نزدیکی داشته، با اتهام‌های جنسی متعدد روبرو بود.

به دنبال اعلام خبر مرگ ناگهانی او در سال ۲۰۱۹، پرونده‌اش مختومه شد. البته دادستان‌ها گفتند تحقیقات ادامه پیدا خواهد کرد تا همدستان احتمالی وی تحت پیگرد قرار گیرند. دلیل مرگ وی خودکشی عنوان شد.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها