سخنگوی منافقین به جوانان عراقی: نیروهای مقاومت را بکشید

سخنگوی فرقه تروریستی منافقین، برای چندمین بار مسئولین ایران و عراق را به ترور تهدید کرد.

سخنگوی منافقین به جوانان عراقی: نیروهای مقاومت را بکشید

در پی اعتراض برخی از مردم عراق به وضعیت سیاسی و اقتصادی این کشور و حضور در خیابان‌ها، سخنگوی فرقه تروریستی منافقین با صدور اطلاعیه‌ای، مردم این کشور را تشویق به اعمال خشونت و انجام رفتارهای تروریستی کرده است.

سخنگوی این فرقه تروریستی در اقدامی جاهلانه خطاب به جوانان عراقی، آنها را به ترور کسانی که آنها را مزدور جمهوری اسلامی ایران نامیده (نیروهای مقاومت)، فراخوانده است.این اولین بار نیست که فرقه تروریستی منافقین، مسئولین ایران و عراق را به ترور فیزیکی تهدید می‌کند. پیش از این نیز مقامات این فرقه در چندین نوبت مسئولین کشورمان و عراق را تهدید به ترور کرده بودند بود.

فرقه تروریستی منافقین که پس از سقوط رژیم بعث عراق مجبور به تحویل سلاح‌های نظامی‌اش به ارتش آمریکا شد، همواره تلاش کرده ذات تروریستی خود را بپوشاند، اما چنین اظهاراتی نشان می‌دهد خوی تروریستی با تار و پود این فرقه عجین شده است.

با توجه به اخبار درز کرده از اردوگاه منافقین در آلبانی در خصوص شیوع ویروس کرونا و وضعیت وخیم و نابسامان بهداشتی بین اعضاء حاضر که موجبات اعتراض برخی از آنان را فراهم آورده، به نظر می‌رسد که چنین اقداماتی بیشتر با هدف خروج از فشارهای روانی انجام می‌شود.

منبع: نورنیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    منافقین بدبخت از ویروس کرونا بدترند

  • ناشناس
    0

    خودتون که عددی نیستید اربابتون هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه

  • ناشناس
    0

    منافق ینی تروریست ینی ادمکش

  • ماه
    0

    ماتهتش سوخته از اینکه دیگه پایگاهشون را توی عراق از دست دادند

  • ابراهیم ایرانپور مبارکه
    0

    جوانان وغیور مردان مسلمان عراقی بپا خیزید وننگ منافقین که از کفار بدترند را از دامان جامعه اسلامی عراق پاک نمائید .بزدلان وخفاشان نگون بخت منافق سالهاست که وطن اسلامی عراق دیار پاکان وسرزمین اسلامی حسین ودیار کربلای حسین را با حمایت از اربابان خود آمریکا واسرائیل به قتلگاه جوانان مومن عراقی وایرانی بدر آورده بپاخیزید واین تفاله ها وپس مانده های شیاطین را از کشور ومنطقهبیرون کنید وعزت وآقایی را به کشورتان برگردانید ‌.ابراهیم ایرانپور مبارکه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها