الغدپرس مدعی شد: پاسخ منفی آیت الله سیستانی به درخواست دیدار آیت الله شاهرودی

خبرگزاری الغدپرس مدعی شد:آیت الله سیستانی دیدار با آیت الله شاهرودی، رئیس تشخیص مصلحت نظام ایران را در سفر اخیر وی به عراق رد کرده است.

الغدپرس مدعی شد: پاسخ منفی آیت الله سیستانی به درخواست دیدار آیت الله شاهرودی

این درحالی است که رئیس تشخیص مصلحت نظام ایران در صدر هیتی به عراق سفر کرده است.

سفر هیئت بلندپایه کشورمان به ریاست آیت الله شاهرودی به عراق در شرایطی صورت می‌گیرد که این کشور همچنان در مبارزه با گروه تروریستی داعش است و هر روز شاهد پیروزی های پی در پی ارتش این کشور در مبارزه با گروههای تروریستی هستیم.

مشاور نخست وزیر عراق در واکنش به سفر آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این کشور، گفت: عراق حال و هوایی خاص پیدا کرد چرا که بعد از سال‌ها دیدگانمان به دیدار آیت الله هاشمی شاهرودی از علمای برجسته جهان تشیع روشن شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سفر با حیدر العبادی نخست وزیر در بغداد و دیدار سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در راستای دیدار آیت الله شاهرودی با شخصیت ها و علمای دینی کشور عراق گمانه زنی هایی درخصوص دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت الله سیستانی مطرح شده بود که خبرگزاری الغدپرس در گزارش مدعی شد که درخواست دیدار از طرف آیت الله سیستانی رد شده است و ایشان علاقه ای به این دیدار نداشته است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها