روایت سخنگوی دولت از مواضع روحانی درباره حصر/مشکل حصر باید رفع شود/رئیس‌جمهور به نیویورک می‎رود

سخنگوی دولت از حضور حسن روحانی در اجلاس سالیانه سازمان ملل خبر داد.

روایت سخنگوی دولت از مواضع روحانی درباره حصر/مشکل حصر باید رفع شود/رئیس‌جمهور به نیویورک می‎رود

به گزارش سایت خبر فوری ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز (سه‌شنبه) در نشستی خبری با اشاره به قطعیت سفر حسن روحانی رئیس‌جمهور به سازمان ملل، اظهار داشت: تمهید مقدماتی در حال انجام است، این سفر پایان شهریورماه صورت می‌گیرد، البته باید روز آخر اظهارنظر قطعی در این باره داشت.

وی همچنین با اشاره به لیست دارایی‌های مسئولین و وزرا، توضیح داد: این یک کار روتین قانونی است و در آغاز به کار وزرا، فرمی در این زمینه در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا اموال خود و خانواده‌شان را اعلام کنند و قطعاً این کار در حال انجام است.

سخنگوی دولت با اشاره درباره حضور شهردار تهران در جلسات دولت گفت: از آقای نجفی شهردار تهران فردا برای حضور در جلسه هیأت دولت دعوت شده است.

نوبخت در پاسخ به سوال دیگری که به سمت گرفتن فرزندان مقامات اختصاص داشت هم گفت: اگر فرزند مسوولی فردی شایسته باشد اما بگوییم چون فرزند یک مسوولی است پس نباید مسوول شود و حق حیات ندارد ظالمانه است.

محمدباقر نوبخت درباره مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی امنیت ملی در موضوع حصر گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی رئیس جمهور مواضع صریح، شفاف و قاطعانه گرفتند، از دبیر شورا میخواهم آنچه تشخیص میدهد درباره جلسات شورای عالی امنیت ملی اطلاع رسانی کند چون مباحث در این جلسه مباحث امنیتی است.

وی ادامه داد: مشکل حصر باید حل شود همه موضع دولت را می دانید، بگذارید این مساله از طریق مسیر خود پیش برود، باید بتوانیم زمینه ای فراهم شود تا این مشکل حل شود.

نوبخت خاطرنشان کرد:جایگاه رفیع رهبری برای ما محترم و امنیت کشور برای ما مهم است، اجازه بدهید این مساله از طریق روش منطقی دنبال شود، اطلاع رسانی درباره تصمیمات شورای عالی امنیت ملی را به دبیر این شورا واگذار کنیم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد:حصر تصمیم شورای عالی امنیت ملی و پیش از دولت روحانی بوده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها