دستگیری شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی پلیس ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری قاتل فراری و شرور مسلحی که با استفاده از سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در بین شهروندان می کرد در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

دستگیری شرور و قاتل مسلح در عملیات ضربتی پلیس ایرانشهر

سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر انجام اقدامات شرورانه توسط فردی در سطح شهرستان ایرانشهر که با استفاده از سلاح گرم و سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت، قدرت نماییّ و سرقت های مسلحانه می کرد، بلافاصله شناسایی و دستگیری این شرور مسلح در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری این شرور به همراه همدستش شدند و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه کلت، ۲ تیغه خشاب و ۳۵ فشنگ جنگی کشف کردند.

جلیلیان با اشاره به اعتراف این شرور مسلح به قتل یکی از شهروندان، گفت: متهم در بازجویی های اولیه به قتل یکی از شهروندان ایرانشهری که در تیرماه سال ۹۳ به وقوع پیوسته بود اعتراف و انگیزه خود را مسائل شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه متهم ضمن اعتراف به قتل دارای سوابق کیفری گوناگون همچون سرقت های مسلحانه، انتقال اشرار به کشور پاکستان، تهیه سلاح های سبک و نیمه سنگین می باشد، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و رفتار مجرمانه با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس و این موارد را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها