افزایش۱۰ درصدی مصرف بنزین درزنجان/مشکلی درتامین سوخت مسافران نیست

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان از افزایش ۱۰ درصدی مصرف بنزین در پنج ماهه نخست سال جاری در زنجان خبر دادوگفت: میزان مصرف بنزین در سالجاری ۱۵۴ میلیون و ۲۰۰ لیتر بوده است.

افزایش۱۰ درصدی مصرف بنزین درزنجان/مشکلی درتامین سوخت مسافران نیست

محمود آقامحمدیان از افزایش ۱۰ درصدی مصرف بنزین در پنج ماهه نخست سال جاری در زنجان خبر داد وافزود: میزان مصرف سالجاری ۱۵۴ میلیون و ۲۰۰ لیتر بوده و در مدت مشابه سال قبل ۱۴۰ میلیون لیتر بوده است.

وی اظهار کرد: میزان مصرف نفت سفید ، نفتکوره و نفتگاز غیر نیروگاهی در این بازه زمانی افزایش داشته و میزان مصرف نفت سفید در سالجاری ۱۵ میلیون و ۸۷۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۵ میلیون و ۳۲۰ هزار لیتر بوده که حاکی از یک رشد ۳ درصدیاست.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان به مصرف نفتگاز غیر نیروگاهیاشاره کردو افزود: مصرف نفتگاز ۱۸ درصد افزایش داشته و میزان مصرف ۵ ماهه نخست سالجاری ۱۹۴ میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۶۵ میلیون و ۱۸۰ هزار لیتر بوده و همچنین افزایش ۳۱ درصدی نفتکوره نیر حاکی از ثبت مصرف ۵ میلیون و ۱۴۰ هزار لیتری در سالجاری و ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتری مدت مشابه سال قبلاست.

آقامحمدیان تاکید کرد: در میزان مصرف گاز طبیعی CNG تغییر محسوسی مشاهده نمی شود و در سالجاری مصرفی در حدود ۶۱ میلیون و ۷۴۰ هزار متر مکعب و مدت مشابه سال قبل ۶۱ میلیون و ۳۲۰ هزار متر مکعبی به ثبت رسیده که این مقایسه مصرف نشان از یک افزایش جزئی کمتر از یک درصداست.

وی مصرف نفتگاز نیروگاهی در سالجاری را با ۳۰ میلیون و ۸۱۵ لیتر و مدت مشابه سال قبل را ۵۱ میلیون و ۸۷۰ هزار لیتر برشمرد و افزود: این قیاس مصرف حاکی از یک کاهش ۴۰ درصدی در مصرف نفتگاز نیروگاهی دارد.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان تصریح کرد: میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی در بخشهای کشاورزی ، صنایع و حمل و نقل از یک روند افزایش برخوردار هستند.

وی افزود: میزان مصرف نفتگاز بخش کشاورزی در سال جاری ۳۳ میلیون و ۵۱۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتراست. که یک افزایش ۲ درصدی در این قیاس مصرف به ثبت رسیده و همچنین مصرف در بخش صنایع نیز از یک رشد ۱۷ درصدی برخورداراست. بطوریکه میزان مصرف ۵ ماهه نخست امسال ۱۹ میلیون و ۱۴۰ هزارلیتر و میزان مصرف در مدت مشابه سال قبل ۱۶ میلیون و ۳۴۰ هزار لیتر بوده است.

آقامحمدیان به روند افزایش نفتگاز بخش حمل و نقل اشاره کردو افزود: با توجه به مصرف ۱۴۰ میلیون و ۶۶۰ هزار لیتری سالجاری در قیاس با مصرف ۱۱۴ میلیون و ۵۳۵ هزار لیتری مدت مشابه سال قبل شاهد یک رشد ۲۳ درصدی مصرف هستیم.

وی به پیک مسافرتها در دو هفته پایانی فصل تابستان اشاره کردو افزود: تمام ۵۴ باب جایگاه موجود در سطح استان در حال خدمات رسانی بوده و هیچ گونه مشکل و مورد خاصی در راستای تأمین به موقع سوخت مسافرین استان متصور نیست و در راستای صیانت از حقوق شهروندی نیز سامانه پاسخگوی ۰۹۶۲۷ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نقطه نظرات و پیشنهادت و شکایات احتمالی هموطنان است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها