تمدید مهلت پویش «در خانه با کتاب می‌مانیم» تا ۱۸ اردیبهشت

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: پویش دانشجویی «در خانه با کتاب می‌مانیم» تا ۱۸ اردبیهشت امسال تمدید شد.

تمدید مهلت پویش «در خانه با کتاب می‌مانیم» تا ۱۸ اردیبهشت

حجت‌الاسلام مجید نقی‌لو در رابطه با پویش دانشجویی «در خانه با کتاب می‌مانیم»، اظهار کرد: این مسابقه ویژه کتابخوانی با عنوان پویش دانشجویی «در خانه با کتاب می‌مانیم» با توجه به شیوع بیماری کرونا در سه سطح طراحی شده است که علاقه‌مندان مجاز به شرکت در هر سه سطح (تعداد کتاب) هستند.

وی با بیان اینکه همه دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان مجاز به شرکت در این مسابقه ویژه کتابخوانی هستند، افزود: برای ثبت‌نام در مسابقه «در خانه با کتاب می‌مانیم» ابتدا باید در آدرس الکترونیکی آموزش مجازی دانشگاهیان به نشانی http://www.ec.nahad.ir ثبت‌نام کرده و با انتخاب پویش دانشجویی «در خانه با کتاب می‌مانیم» وارد روند مسابقه شوند.

این مسئول با بیان اینکه سه کتاب نخل و نارنج، صراط و انسان ۲۵۰ ساله (مجموعه سخنرانی‌های مقام معظم رهبری) برای مطالعه دانشجویان در نظر گرفته شده است، در رابطه با جوایز این مسابقه، تصریح کرد: جوایز مسابقه ویژه کتابخوانی ۲۰ جایزه ۱۵ میلیون ریالی، ۳۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی، ۴۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی، ۱۰۰ جایزه یک میلیون ریالی و جوایز ارزنده دیگر است.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان اینکه بستر الکترونیکی برای آزمون مجازی مسابقه ویژه کتابخوانی پویش دانشجویی «در خانه با کتاب می‌مانیم» در سایت ذکر شده فراهم شده است، ادامه داد: هر کتاب به سه بخش تقسیم می‌شود و هر بخش یک آزمون میانی دارد و در پایان از هر سه بخش کتاب، آزمون گرفته خواهد شد. شرط ورود به هر آزمون، قبولی در آزمون قبلی است و در صورت قبول نشدن در آزمون اول بعد از ۲۴ ساعت امکان مجدد شرکت در آزمون فراهم خواهد شد.

نقی‌لو با تاکید بر اینکه دانشجویان تا پایان ۱۸ اردیبهشت امسال می‌توانند در آزمون شرکت کنند، خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی مسابقه نیز ۲۰ اردیبهشت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ساعت ۱۷ از طریق صفحه رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در اینستاگرام به آدرس nahadaizu@ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها