دفع زباله در قرنطینه به شوی مدلینگ تبدیل شد

یکی از افراد لباس عروسی متعلق به سال ۱۹۷۴ خود را به تن کرده و دیگری تلاش کرد تا آن را به یک نمایش دراماتیک تبدیل کند و شمار دیگری از افراد در صدد خلق ابتکارات جدیدی برآمدند.

دفع زباله در قرنطینه به شوی مدلینگ تبدیل شد

با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی درمی‌یابیم این کار که در روزهای عادی یک کار روتین خسته‌کننده محسوب می‌شود در دوره قرنطینه کرونایی به یک شوی لباس تبدیل شده است.

این گردش کوتاه و شکسته شدن چند دقیقه قرنطینه ابتدا با یک شوخی در فیس‌بوک آغاز شد و اکنون بیش از نیم میلیون همراه‌کننده دارد.

در این شوخی چالش‌برانگیز، افراد با لباس‌های عجیب‌وغریبی با سطل زباله از قرنطینه خانگی خود خارج می‌شوند و زباله‌ها را به مخازن جمع‌آوری منتقل می‌کنند.

یکی از افراد لباس عروسی متعلق به سال 1974 خود را به تن کرده و دیگری تلاش کرد تا آن را به یک نمایش دراماتیک تبدیل کند و شمار دیگری از افراد در صدد خلق ابتکارات جدیدی برآمدند.

گفتنی است ایده راه‌اندازی این صفحه طی گفت‌وگو بین ۲ دوست خلق شد؛ یکی از آنها گفته بود برای قرار دادن زباله در مخزن لحظه‌شماری می‌کند زیرا به او دلیلی برای خروج از خانه می‌دهد. دوستش هم به او پیشنهاد کرد پس لباس مخصوص این مناسبت را به تن کند، پیشنهادی که نفر اول آن را پذیرفت و تصاویر این حرکت دست به دست و بدین ترتیب تقلید از آن آغاز شد.

دنبال‌کنندگان این صفحه ابتدا همگی از استرالیا بودند، اما مانند سرایت ویروس کرونا، بعد از آن به بریتانیا، ایالات متحده و بسیاری از نقاط جهان رسید.

منبع: عصر ایران

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها