ساحل زیبای بوشهر نباید منشأ انتشار ویروس کرونا شود

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بوشهر دارای ساحلی زیبا است ولی این مکان نباید منشأ انتشار ویروس بیماری کرونا شود، با افزایش حضور مردم در ساحل، نگرانی افزایش ویروس کرونا شدت گرفته است.

ساحل زیبای بوشهر نباید منشأ انتشار ویروس کرونا شود

سعید کشمیری از بهبودی قطعی ١٣٥ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و افزود: تا امروز ۴۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی عنوان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان ١٣٥ نفر از آنان بهبود یافته و ٣٢ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با تأکید بر توجه به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری گفت: تنها راه جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و بی‌توجهی به این مهم زمینه افزایش بیماری کرونا را افزایش می‌دهد.

کشمیری با بیان اینکه بوشهر دارای ساحلی زیبا است ولی نباید این مکان منشأ انتشار ویروس بیماری کرونا شود، اضافه کرد: با افزایش حضور مردم در ساحل، نگرانی افزایش ویروس کرونا شدت گرفته و بر این اساس لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی ضرورت دارد.

وی بیان کرد: اگر به رفتارهای پرخطر و ممنوع شده شامل تجمع و تردد بدون فاصله‌گذاری اجتماعی توجه نشود انتظار شیوع بیماری کرونا در همه سطوح جامعه وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در تجمع نگرانی‌هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا شده و اگر این بیماری گسترش پیدا کند ممکن است قابل جبران نباشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها