برگزاری دیدار ایران – آلمان بدون تماشاگر مرد کذب است

نایب رییس فوتبال بانوان خبر برگزاری دیدار تیمهای بانوان ایران – آلمان در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر مرد را تکذیب کرد و گفت که حتی هنوز توافقی برای انجام این بازی صورت نگرفته است.

برگزاری دیدار ایران – آلمان بدون تماشاگر مرد کذب است

به گزارش خبر فوری ؛ لیلا صوفی زاده درباره برگزاری دیدار دو تیم فوتبال بانوان ایران و آلمان در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر مرد، بیان‌ کرد: برای برگزاری دیدارهای دوستانه روابط بین‌المللی فدراسیون فوتبال باید مکاتبه‌ای با کشور مورد نظر انجام دهد، اما هیچ مکاتبه‌ای نه از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام شده است و نه از سوی فدراسیون آلمان دعوت نامه‌ای ارسال شده است پس این موضوع صحت ندارد.

او در ادامه‌ افزود: نه تنها مکاتبه‌ای در این زمینه نشده است،‌ بلکه مذاکره هم صورت نگرفته است. در حال‌ حاضر تیم بزرگسالی وجود ندارد پس چگونه می‌توان این دیدار را برگزار کرد؟ تشکیل تیم‌ ‌ملی بزرگسالان فقط رفع تکلیف نیست و تیم اگر یک سال با یک مربی خوب کار کند بهتر از آن است که سه سال در اردوها باشند و تنها هدف حضور باشد.

صوفی زاده درباره تیم بزرگسالان، اظهار کرد: المپیک 2020 نخستین رویداد پیش رو برای تیم بزرگسالان است که مقدماتی آن سال 2019 انجام شود. توسط اعضای کمیته‌ فنی در حال بررسی موضوع برای تشکیل تیم هستیم. در حال‌ِ سرمایه‌گذاری بر روی تیم زیر 19 سال هستیم و تیم 16 شهریور ماه عازم کشور چین است و به همراه تیم های چین، آمریکا و ژاپن در تورنمنت حضور خواهند داشت. فرصت دیدار با این تیم‌ها در رده سنی زیر 19 سال فراهم شده است و این فرصت به راحتی برای بزرگسالان پیش نمی آید.

او ادامه‌ داد: شش رده تیم‌ ‌ملی اولویت بندی شده‌اند و تا تیم های پایه‌ را در اردو نداشته باشیم تیمی به عنوان بزرگسالان نخواهیم داشت. البته حضور مستمر تیم‌های پایه دلیلی به این نیست که تیم بزرگسالان وجود نداشته باشد.

نایب رییس فوتبال بانوان با اشاره به این که اردوهای تیم جوانان پیش از این به طور مستمر برگزار نمی‌شد، خاطر نشان کرد: در گذشته تیم جوانان شش ماه پیش از حضور در مسابقات جمع می‌شدند، اما این بار از دی ماه به طور مستمر در اردوها حضور داشت، ابتدا در تورنمنت سوچی روسیه شرکت کرد و با هفت کشور اروپایی بازی کرد و در حال‌ حاضر نیز به تورنمنت چین اعزام خواهند شد و این روند ادامه‌ دار خواهد بود. تیم نونهالان نیز در مسابقات تاجیکستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. برگزاری اردوهای پایه را ترک نخواهیم کرد و ادامه‌ دار خواهد بود تا سرمایه‌های اصلی فوتبال را در اردوها بسازیم. تیم بزرگسالان نیز در اولویت است و در حال‌ بررسی هستیم و در نخستین فرصت تیم تشکیل خواهد شد.

صوفی زاده درباره تیم آینده سازان نیز، اظهار کرد: تیم آینده سازان منحل نخواهد شد، استان اصفهان با تمام وجود حمایت می‌کند. تیم منحل نمی‌شود و اگر قرار باشد تیم گرفته شود به سپاهان که یک برند است واگذار می‌شود.

او درباره برگزاری لیگ با کیفیت، بیان‌ کرد: در لیگ فوتبال بانوان حمایت از روی ناچاری مطرح نیست و حمایت صادقانه و از روی عشق و علاقه برای پیشرفت فوتبال بانوان نیاز داریم. تمام تلاش ما این است تا تیم منحل نشود و اگر تیمی توان مالی نداشته باشد از ابتدا اجازه حضور در لیگ را نخواهد داشت.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها