ادامه تعطیلی کارخانه قند قهستان

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان با اشاره به ادامه تعطیلی کارخانه قند قهستان و بیکاری تعداد زیادی از کارگران گفت:امیدواریم با پیگیری‌های لازم شاهد تحول و رفع مشکلات در این حوزه باشیم.

ادامه تعطیلی کارخانه قند قهستان

مولوی عبداللهی در جلسه بررسی مشکلات شهرستان درمیان، اظهار کرد: شهرستان درمیان حضور خوبی در انتخابات داشته است که این نشان از انقلابی بودن مردم منطقه دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق نه تنها دارای ثواب اخروی است بلکه در دنیا نیز همیشه ماندگار خواهد بود، افزود: با توجه به اینکه مذهب مردم شهرستان درمیان دو نوع شیعه و سنی است اما هیچگاه محبت و وحدت در بین مردم از بین نرفته است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان با اشاره به اینکه با تعامل بین برخی ادارات بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود، گفت: مردم شهرستان درمیان در سال ۱۳۷۲ املاکی را خریداری کردند که هنوز مکان آن‌ها مشخص نیست لذا پیگیری‌های زیادی انجام شد اما متأسفانه چون تعامل خوبی بین ادارات وجود نداشته تا کنون هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه مردم نظام را دوست دارند اما توقع دارند مسئولان در عمل خودشان را نشان دهند، عنوان کرد: تقاضا داریم بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در راستای توسعه شهرستان درمیان قدم‌هایی را بردارند.

شهرک صنعتی فعالی در شهرستان نداریم

مولوی عبداللهی بیان کرد: مردم شهرستان از تعطیلی کارخانه قند قهستان رنج می‌برند و بسیاری از کارکنان آن خانه نشین شدند لذا امیدواریم با پیگیری‌های لازم شاهد تحول و رفع مشکلات در این حوزه باشیم.

حجت الاسلام خزاعی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان درمیان نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرستان درمیان شهرک صنعتی فعال و درستی ندارد و تنها کارخانه‌ای که فعالیت خوبی دارد سیمان باقران است.

وی با بیان اینکه در خصوص کارخانه قند قهستان هنوز اقدامی صورت نگرفته است که باید در دستور کار مسئولان باشد، افزود: تقاضا داریم ادارات و ارگان‌ها پروژه‌ها را پیگیری کنند و نگذارند سال‌های سال بر روی زمین بمانند.

امام جمعه اهل تشیع شهرستان درمیان با اشاره به اینکه شهرستان قهستان طی هشت سال گذشته حتی یک متر زمین از زمین و شهرسازی نگرفته است لذا در این خصوص اقدامات لازم باید صورت گیرد، عنوان کرد: مسئول باید تحرک داشته باشد لذا به گونه‌ای رفتار کنیم که در روز قیامت سربلند باشیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    سلام لطفا از کارخانه قند یک گزارش جدید تهیه فرمایید و عکس ان را نیز به روز کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها