ساخت درمانگاه تخصصی سبلان آغاز شد

با حضور معاون امور عمرانی استاندار اردبیل و مسئولان عملیات احداث درمانگاه تخصصی سبلان در محوطه این بیمارستان آغاز شد.

ساخت درمانگاه تخصصی سبلان آغاز شد

دوم اردیبهشت درمراسم کلنگ‌ زنی این پروژه مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: این پروژه در4 هزار و 700 مترمربع به عنوان درمانگاه تخصصی و در سه طبقه احداث می‌شود و شامل بخش‌های سرپائی، تخصصی و فوق‌ تخصص با افزایش تخت‌های بیمارستانی موجود خواهد بود.

قادر برجی خاطرنشان کرد: با طرح‌های توسعه‌ای که در بیمارستان سبلان و محوطه آن در حال اجراست، تخت‌های این بیمارستان تا 250 تخت افزایش یافته و زمینه برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر فراهم می‌آید.

وی ادامه داد: اعتبار اولیه احداث این درمانگاه تخصصی 20 میلیارد تومان است که البته در طول اجرای پروژه و با تعدیل در اجرای ساختمان تا 30 میلیارد تومان نیز می‌توان منابع جذب تکمیل این پروژه کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: پیمانکاراین پروژه در مدت 24 ماه طبق قرارداد نسبت به احداث و تحویل این درمانگاه اقدام خواهد کرد که البته پیش‌بینی می‌کنیم در کمترازاین فرصت و در17 ماه می‌توان شاهد به بهره‌برداری رسیدن درمانگاه تخصصی سبلان بود.

برجی افزود: در حال حاضر اورژانس بیمارستان سبلان درفضایی به مساحت 2 هزار مترمربع در حال احداث است که با تکمیل آن 34 تخت به تخت‌های بیمارستان سبلان افزوده خواهد شد.

وی گفت: برای احداث و راه‌اندازی این پروژه 11 میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد تا تجهیزات و امکانات مورد نیازدر این مجموعه با هدف ارائه خدمات به هموطنان بکارگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از راه‌اندازی بخش رادیولوژی، ام آرآی و آزمایشگاه تخصصی بیمارستان سبلان با هزینه‌کرد 5 میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: با راه‌اندازی این مجموعه‌ها انتظار می‌رود سرعت و توان تخصصی ارائه خدمات به بیمه‌شدگان وضعیت مطلوب‌تری به خود بگیرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها