طرح کمک به آسیب دیدگان کرونا در ماه رمضان در ایلام اجرا می‌شود

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام از اجرای طرح کمک به آسیب‌دیدگان کرونا ویروس در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح که تحت عنوان پویش امید و همدلی انجام می‌شود، ۱۰۰۰ خانوار بسته‌های کمک دریافت می‌کنند.

طرح کمک به آسیب دیدگان کرونا در ماه رمضان در ایلام اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار با برشمردن آیات و احادیثی در خصوص جایگاه متعالی افراد اهل انفاق و نیکوکاری اظهار داشت: به همت خیرین ایلامی و در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان 1000 خانوار ایلامی بسته‌های کمک دریافت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه گفت: این بسته‌های حمایتی شامل بسته ای به ارزش 500 هزار تومان مواد غذایی بوده است و علاوه بر این به نیازمندان کمک 250هزارتومانی کارت هدیه نقدی نیز دریافت می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شد: مردم استان ایلام مردمانی نیکوکاروخیرخواه هستند که درخلال ایجاد پویش امید وهمدلی صحنه‌های ناب و ارزشمندی دیده شده اند که نشان ازرافت وایمان مردم این دیارشهید پرورهستند.

خطیب جمعه ایلام در ادامه توجه به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا مسئولان را توصیه بر آن کرد که در راستای کمک مؤمنانه به این‌گونه افراد برنامه‌های مدون و قابل اجرایی را ارائه کنند گفت: مردم در راستای لبیک به پویش کمک مؤمنانه نهایت تلاش را داشته‌اند والان نوبت به مسئولان رسیده است تا به یاری مردم بشتابند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار افزود: کمک‌های مؤمنانه و توزیع این بسته‌های غذایی عمدتاً شبانه و با حفظ آبرو و کرامت خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها