تیراندازی به مأمور منابع طبیعی لنده / درخواست فرماندار از مردم

فرماندار لنده جزئیات تیراندازی به مأمور منابع طبیعی این شهرستان را تشریح کرد.

تیراندازی به مأمور منابع طبیعی لنده / درخواست فرماندار از مردم

سید خدا دوست موسوی فرماندار لنده گفت: ( یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۹) در منطقه آب بهاره شهرستان لنده هم مرز حوزه تشان و شهرستان بهبهان افراد متخلفی اقدام به ایجاد کوره زغال و تهیه زغال کرده بودند که همکاران منابع طبیعی ما برای امحا و از بین بردن این کوره‌ها به این منطقه اعزام شدند و بعد از امحای کوره‌ها در حین برگشت، افراد ناشناس به مأموران منابع طبیعی تیزاندازی می‌کنند که یکی از گلوله‌ها به بازوی همکار منابع طبیعی ما برخورد می‌کند و او را به بیمارستان بهبهان انتقال می‌دهند و تحت مداوا می‌باشد.
وی افزود: اقدام لازم برای پیگیری متخلفین صورت گرفته است و ان شاء الله با درایت نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه با متخلفین برخورد قانونی با جدیت صورت می‌گیرد.
وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی حوزه تشان گفت: از طریق فرمانداری بهمئی به دلیل دسترسی به شهرستان بهبهان با فرماندار بهبهان هم صحبت‌های لازم انجام گرفت.
فرماندار لنده گفت: الحمدالله حال عمومی مأمور منابع طبیعی رضایت بخش است و تحت مداوا هست. این روزها فصل برداشت گیاهان دارویی و کوهی است و انتظار می‌رود، مردم در صیانت و حفاظت از منابع طبیعی با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند و عدم همکاری و تقابل با مسئولان کار را برای مأموران منابع طبیعی دشوار خواهد کرد. امیدوارم مردم همچون گذشته با مسئولان و خادمان خودشان همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: خبرآنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها