هاشمی‎نژاد: پرونده هشتم شهریور مختومه نیست/ مسئولان مربوط باید پاسخ دهند

دبیرکل کانون هابیلیان از عدم مختومه بودن پرونده تروریستی 8 شهریور خبر داد.

هاشمی‎نژاد: پرونده هشتم شهریور مختومه نیست/ مسئولان مربوط باید پاسخ دهند

سید جواد هاشمی‌نژاد در گفت و گو با سایت خبر فوری از عدم مختومه شدن پرونده حادثه تروریستی 8 شهریور خبر داد.

بخشی از صحبت‎های وی با سایت خبرفوری به شرح زیر است:

این پرونده به حادثه 8 شهریور و ترور شهید رجایی و باهنر ارتباط دارد چرا که مسعود کشمیری عامل این ترور معرفی شده برخی از مقامات آن دوران بود و یکی از چند نفری بود که اجازه داشت بدون بازرسی در شرایط حاد آن روزها که کشور روزهای حساسی داشت در دفتر نخست‌وزیر حضور داشته باشد.

یک فرد گمنامی مثل کشمیری وقتی به درجه‌ای از اطمینان برسد که بدون بازرسی به دفتر نخست‎وزیر رفت و آمد کند بدون پشتوانه نیست از این رو مسائل بسیاری درباره این پرونده در ابهام است.

این پرونده در شرایط خاص آن روزها و البته جنگ یکی دوبار مطرح شد ولی کنار گذاشته است از این رو نمی‎شود گفت که این پرونده مخدومه شده است لذا مراجع رسمی باید توضیح دهند که این پرونده در چه مرحله‎ای است و در چه مرحله‏‎ای کنار گذاشته شد و آیا دوباره قابل بررسی است.

درباره کشمیری و کلاهی نیز باید بگویم این دوفرد شاه‎کلید بسیاری از جنایت‎هایی هستند که منافقین در ایران انجام دادند، جنایت‎هایی که به لحاظ بین‎المللی و از نگاه کشورهای متخاصم ایران نیزبه اثبات رسیده است.

مسعود کشمیری و کلاهی زندگی مخفی و پنهانی داشتند و تا جایی که من مطلع شدم این دو نفر به احتمال قوی توسط عناصر خودشان از بین رفتند هرچند مراجع مسئول باید درباره این موضوع اظهارنظر کنند و دقیق‌تر این موضوع را بیان کنند که تا الان این موضوع انجام نشده است.

این نظر شخصی خود من است کشمیری و کلاهی از عناصر مهم منافقین بودند که می‎توانستند بسیاری از مسائل این گروهک را فاش کنند.

28

حجم ویدیو: 22.39M | مدت زمان ویدیو: 00:06:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها