مطهری، تخلف رئیس مجلس در عدم وصول سوال ازرئیس جمهور را وارد دانست

نائب رئیس مجلس گفت: در روند عدم اعلام وصول سوال نمایندگان از رئیس جمهور پیرامون موسسات مالی و اعتباری تخلف شده است.

مطهری، تخلف رئیس مجلس در عدم وصول سوال ازرئیس جمهور را وارد دانست

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، درجلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور در تذکری نسبت به عدم اعلام وصول سوال نمایندگان از رئیس جمهور پیرامون موسسات مالی و اعتباری اعتراض کرد.

قاضی پور گفت: طبق آیین نامه داخلی اگر یک چهارم نمایندگان سوالی از رئیس جمهور کنند باید در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد، ۱۰۰ نماینده در مورد موسسات مالی و اعتباری از رئیس جمهور سوال کردند اما هنوز بررسی نشده است آیا هیات رئیسه باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

در ادامه علی مطهری نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست مجلس را بر عهده داشت، گفت: تذکر وارد است اگر یک چهارم نمایندگان سوالی را از رئیس جمهورد امضا کنند باید بلافاصله در دستور کار کمیسون مربوطه قرار گیرد و نماینده رئیس جمهور به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. در صورت که سوال نمایندگان به کمتر از ۷۴ نفر قرارنگیرید باید به سوالات نمایندگان پاسخ داده شود.

نماینده تهران تصریح کرد: بر این اساس تخلف شده است و باید سوال ارجاع شود. طبق آیین نامه رئیس مجلس باید سوال را دریافت و به رئیس جمهور اعلام کند این تذکر متوجه رئیس مجلس است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • صابر
    0

    چرا روحانی در مورد موسسات اعتباری که حتی در دولت ایشان هم فعال بودند و حالا در معرض بحران ملی هستند هیچ اظهار نظرقاطعی نکردند ملاحظه چه چیزی را میکنند. حالا هم از سوال نمایندگان مردم فرار میکنند....چرا؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها