کشف بخشی از پیکر فردی در ۵۰ کیلومتری محل سیل علی آبادکتول/ پس از آزمایش DNA هویت این جسد مشخص می‌شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از کشف بخشی از پیکر مربوط به انسان در محدوده رودخانه سیاه‌جو حدفاصل کوچک پلنگ و کوچک استاجیق شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

کشف بخشی از پیکر فردی در ۵۰ کیلومتری محل سیل علی آبادکتول/ پس از آزمایش DNA هویت این جسد مشخص می‌شود

حسین احمدی از کشف بخشی از پیکر مربوط به انسان در محدوده ی رودخانه سیاه جو حدفاصل کوچک پلنگ و کوچک استاجیق علی آباد کتول خبر داد و اظهار داشت: پس از آزمایش DNA هویت این جسد مشخص می‌شود.

وی افزود: هجدهمین روز تفحص و تجسس نیروهای هلال‌احمر در حالی به پایان رسید که در شعاع 50 کیلومتری از محل حادثه سیل زرین گل علی‌آباد‌کتول با کشف بخشی از پیکر متعلق به یک انسان برخورد کردیم که برای آزمایشات و سیکل قانونی و قضایی به مراجع انتظامی با هماهنگی دادستان علی‌آبادکتول تحویل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: با این کشف، گمانه رسیدن به پیکر سومین و آخرین مفقودی حادثه سیل زرین‌گل علی‌آباد‌کتول متصور است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: منتظر نتیجه آزمایشات DNA برای اعلام قطعی تعلق این کشف با پیکر سوم هستیم.

وی تأکید کرد: در سیل 19 مرداد خودروی یک خانواده حامل 3 سرنشین در رودخانه غرق شد و همه اعضای خانواده که شامل پدر، مادر و فرزند سه‌ساله خانواده بود در این حادثه غرق و مفقود شدند.

احمدی اظهار کرد: بر اثر این حادثه پیکر مادر خانواده 2 روز بعد از وقوع سیل در 3کیلومتری محل حادثه پیدا ‌و لاشه خودرو نیز کشف شد و همچنین پیکر پسر سه‌ساله این خانواده چند روز بعد پیدا شد.

وی با بیان اینکه جسد پدر خانواده پس از گذشت نزدیک به 20 روز امشب پیدا شد، گفت: سیل 19 مرداد خسارت زیادی به مزارع، منازل مسکونی، جاده‌ها و راه‌های روستایی این شهرستان وارد کرد.

گفتنی است بارش شدید باران در عصر روز 19 مرداد ماه سبب جاری شدن سیلاب در استان گلستان و به‌خصوص شهرستان‌های شرق استان شد و بر اثر آن تعدادی از شهروندان گلستانی جان خود را از دست دادند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها