اعتراف پرستار کودک به سرقت یک میلیاردی

فرمانده انتظامی استان مازندران ، گفت: زنی که به عنوان پرستار بچه از منزلی در شهرستان نوشهر مقادیر زیادی طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد ریال سرقت کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف پرستار کودک به سرقت یک میلیاردی
به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری ، سردار"سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، افزود: در پی سرقت بیش از یک میلیارد ریال جواهر و طلا از خانه ای در شهرستان نوشهر در 28 مردادماه امسال، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان نوشهر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پرستار بچه که در زمان وقوع سرقت در منزل حضور داشت در تحقیقات اولیه پلیس اعلام داشت که دو مرد ناشناس با چهره نقاب زده به زور وارد منزل شده و با ضرب و جرح وی جواهرات را سرقت کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های فنی از صحنه سرقت و بنا به اظهارات ضد و نقیض پرستار بچه در خصوص نحوه وقوع سرقت به این زن مظنون شدند و او را مورد تحقیق و بازجویی های بیشتر قرار دادند.
سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: این زن که به اتهام سرقت با هماهنگی قضائی از سوی پلیس آگاهی دستگیر شد در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد، سرقت توسط خودش صورت گرفته و با صحنه سازی قصد فریب پلیس را داشته است .
فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت : باتوجه به اعترافات این زن محل اختفاء طلاهای مسروقه یک میلیارد ریالی که در داخل کيسه مشکي رنگ به صورت ماهرانه در حوالی همین منزل دفن شده بود، کشف و تحویل مالباخته شد.
به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها