ممنوعیت فعالیت اصناف پرخطر استان یزد تا اطلاع ثانوی

استاندار یزد با تاکید بر ممنوعیت فعالیت اصناف پرخطر استان تا اطلاع ثانوی، گفت: فعالیت سایر اصناف نیز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

ممنوعیت فعالیت اصناف پرخطر استان یزد تا اطلاع ثانوی

محمدعلی طالبی، استاندار یزد روز پنج‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد ضمن تشریح آخرین محدودیت‌ها و برنامه‌های استان برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی، فعالیت اصناف پرخطر تا اطلاع ثانوی ممنوع است و فعالیت سایر اصناف استان نیز تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع خواهد بود.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ادامه داد: اصناف پر خطر شامل پاساژها و مجتمع‌های تجاری، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، گرمابه‌ها و مراکز سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها و تریاها همچنان بسته خواهد بود.

وی افزود: فعالیت بخش بیرون بر رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های استان در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارد.

استاندار یزد گفت: مراکز تجمعی استان مانند مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، مهدکودک‌ها، مراکز فرهنگی، سینما، تئاتر، مراکز ورزشی سرپوشیده، سالن‌های ورزشی و اماکن مقدسه نظیر زیارتگاه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها، پارک‌ها، فضای سبز و مراکز تفریحی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل و بسته خواهند بود.

طالبی تصریح کرد: در زمینه ورود و خروج به شهرهای استان از روز شنبه ٢٣ فروردین ماه برخی از ممنوعیت‌ها برداشته خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ادامه داد: البته ممنوعیت و کنترل ورودی‌های استان به‌ویژه در مسیر روستاهای تفریحی ادامه خواهد داشت.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: با همراهی مردم استان، همدلی و همکاری مسئولین و نهادهای مرتبط، رعایت دقیق مسائل بهداشتی، کاهش ترددها در سطح شهر و کاهش محدودیت‌های اصناف شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در استان در هفته‌های آینده باشیم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها