یک سوم مستأجران آمریکایی‌ این ماه اجاره پرداخت نکرده‌اند

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند نزدیک به یک سوم مستأجران آمریکایی این ماه اجاره‌بهای خودشان را پرداخت نکرده‌اند.

یک سوم مستأجران آمریکایی‌ این ماه اجاره پرداخت نکرده‌اند

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند در شرایطی که نزدیک به ۱۰ میلیون آمریکایی در ماه مارس نام خودشان را به عنوان بیکار ثبت کرده‌اند آمارها نشان می‌دهند نزدیک به یک سوم از کسانی که ملک اجاره‌ای دارند اجاره‌بها را پرداخت نکرده‌اند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان می‌گوید این اطلاعات را از داده‌های «شورای مسکن ملی» که نام یک انجمن تجاری برای صنعت آپارتمان است استخراج کرده است.

از میان ۱۳ میلیون واحد استیجاری در آمریکا، ۶۹ درصد از مستأجران بین ۱ تا ۵ آوریل اجاره‌بهای خودشان را پرداخت کرده‌اند. در همین بازه زمانی در آوریل ۲۰۱۹ نزدیک به ۸۲ درصد از خانوارها اجاره‌بهای خودشان را سروقت پرداخت کرده بودند.

سی‌ان‌ان این مسئله را ناشی از اثرات فراگیر بیماری همه‌گیر «کووید-۱۹» بر مشاغل آمریکا و سلامت مالی این کشور دانسته است.

در آمریکا با مرگ ۱۸۳۵ نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان ویروس ناشناخته «کرونا» به ۱۴ هزار و ۷۹۵ هزار نفر افزایش یافت و مجموع مبتلایان به این ویروس به ۴۳۵ هزار و ۱۲۸ نفر رسید.

آمار و ارقام منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی «worldometers» حاکی از آن است که نیویورک همچنان با ۱۵۱ هزار و ۱۷۱ مورد ابتلا و ۶ هزار و ۲۶۸ مورد فوتی همچنان بعنوان مرکز شیوع کرونا ویروس در آمریکا محسوب می‌شود.

نیوجرسی با ۴۷ هزار و ۴۳۷ مورد ابتلا و یکهزار و ۵۰۴ مورد فوتی و میشیگان با ۲۰ هزار و ۳۴۶ مورد ابتلا و ۹۵۹ مورد فوتی ایالات بعدی آمریکا محسوب می شوند که بعد از نیویورک بیشترین آمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» را دارند.

جدیدترین آمار و ارقام مربوط به شیوع کرونا حاکی از ابتلای یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۷۷۳ نفر از مردم سراسر جهان به کرونا و مرگ ۸۸ هزار و ۵۰۵ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس می‌باشد.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان در جهان را دارد و اسپانیا با ۱۴۸ هزار و ۲۲۰ مورد ابتلا و ۱۴ هزار و ۷۹۲ مورد فوتی در جایگاه دوم و ایتالیا با ۱۳۹ هزار و ۴۲۲ مورد ابتلا و ۱۷ هزار و ۶۶۹ مورد فوتی در جایگاه سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دلباز
    0

    میرسلیم می خواهد کمک کند ولی تحریم ها نمیذارن

  • مستأجر وطنی
    0

    آقای میر سلیم مؤتلفه ای! کجایی؟ بیا کرایهٔ این ماه منو بده به اینا ، واجبترند!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها